Ziarul

duminică, 27 februarie 2011

Despre suferință(5)

     Pentru că viața ne oferă tot felul de momente dificie, pentru că astăzi , duminică, am trăit mai mult timp la biserică și în rugăciune pentru a face ceva și pentru o persoană care suferă sufletește, voi relua șirul rubricii : „Despre suferință”.
      Scriam anterior că mă rog și pentru 2 persoane : una bolnavă fizic, alta sufletește, prima va face o călătorie în străinătate pentru o reevaluare a suferinței, cealaltă trece prin momente grele, de aceea spre bucuria mea astăzi am putut sta mai mult în Casa Domnului pentru a mă ruga în nevrednicia mea.
      Dragii mei cititori, vă rog să vă rugați și voi pentru cele 2 suferinde, contează orice rugăciune, orice lumânare aprinsă, orice gând bun, veți găsi plată în ceruri pentru bunătatea vostră. Amin
      Bolnava mea sufletește e o ființă apropiată , astăzi îmi curgeau lacrimile, nu știu cât erau din rugăciune și cât  erau din durere, căci e dureros să lupți alături de o persoană dragă care nu poate controla universul sufletului din cauza unui duh rău.  Problema e că e la distanță de mine și doar telefonul ne intersectează gândurile. Acum sunt un pic mai liniștită căci au început și rugăciunile în casă, căci atunci când rugăciunea personală nu mai are putere în lupta cu răul trebuie chemați preoții bisericilor.
      V-a fost dat să trăiți să vedeți ca un om care a fost toată viața bun , calm, cald, prietenos să se transforme în opusul? Am trăit astfel de experiențe și nu sunt ușoare nici pentru victimă, nici pentru cei din jur, trebuie multă, multă răbdare, multă, multă credință și o abandonare în cele sfinte . Asemenea experiențe nu sunt basme, nu sunt S.F-uri, sunt momente care de cele mai multe ori schimbă vieți. De cele mai multe ori asemenea cazuri nu sunt înțelese de către creștini, și această neînțelegere creează și mai multă confuzie. De fapt aceste căderi sunt permise pentru a ne ridica, diavolul este lăsat de Atotputernic să ne toace mărunt sufletul nu pentru a ne distruge ci pentru a lupta , iar la sfârșitul luptei să biruim. Uneori victima este persoana ce trebuie să lupte pentru îndreptare, alteori o persoană de lângă ea este ținta, adică trebuie să îndrepte ceva în viața creștină pentru a recupera victima din suferința sufletească.
       Voi încerca în zilele următoare să mai prezint câte ceva din ceea ce am citit despre această luptă.
       La Vecernie rugăciunile au fost îndreptate către Cuvioșii Ioan Casian Romanul și Gherman din Dobrogea, sfinți români de o modestie aparte, pomeniți în calendare mâine, îi rog să aibă grijă de toți bolnavii fizic și sufletește și de D. pentru ajutor în călătoria ei și în găsirea în străinătate a unei soluții pentru boala ei grea și de A. pentru liniștea sufletului, pentru vindecare de rău. Amin.
      

2 comentarii:

  1. Printr-o experienta dinaceasta am trecut si eu. Cu pasi marunti am reusit sa trecem peste. Acum inca mai am spaima in interior ca ni se poate intampla din nou dar am speranta ca Dumnezeu ne va feri daca ne indreptam spre El. Perioada in care s-a intamplat nenorocirea a fost atunci cand nu mai credeam nici eu si nici persoana care a dus suferinta in suflet in biserica. Eu cred ca astea sunt vraji facute de oameni ce fac pact cu diavolul. Altfel nu pot sa imi explic. Nu ai cum sa explici lucrul acesta. Noi am reusit sa iesim din astea (spun asta caci persoana suferinda si-a revenit) cu iubire multa in suflet si speranta. Experienta aceasta m-a facut sa revin la credinta si am primit astfel dovezi ca Dumnezeu exista la fel cum exista si diavolul.
    Sper sa puteti trece si voi peste si sa nu lase urme foarte adanci. Daca este credinta, speranta si iubire sigur poate sa invinga binele. E cumplit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru încurajări. Eu presupun că această încercare este prilej de curățare de păcate pentru ca drumul către mântuire să fie mai ușor. O parte din creștini, care reușesc să iasă victorioși din lupta cu diavolul, înțeleg , simt și trăiesc profund religios după expierența dură care le-a fost dată să trăiască. Dincolo de acest câștig religios prețios , el, creștinul, învinge și răutatea celui care i-a trimis vrăjile( în situațiile când răul e trimis de la oameni).

    RăspundețiȘtergere