Ziarul

vineri, 25 februarie 2011

Curiozități astrologice

    Fără a suprapune 2 curente diferite: religia și astrologia, fără a face un crez din a doua, am mers pe calea descoperirii  ideii de „cine sunt eu?”, când m-am născut : anul, luna, ziua.
    25. Cei născuți în data de 25 sunt persoane ordonate, austere, studioase, cu certe înclinații către cercetare științifică. Sunt intuitivi. Au un caracter interiorizat și egocentric. Sunt o crustă de răceală și superioritate, ascund un ocean de pasiune și sensibilitate. Datorită spiritului critic își găsesc greu perechea care ar trebui să le descopere adevărata față și să-i învăluie în tandrețe.
     Analiză: Ca idee generală caracterizarea se potrivește chiar foarte bine. Austeritatea are tentă de cumpătare, nu de severitate, sobrietatea are sensul de lipsă de podoabe, recunosc nu ma preocupă podoabele, cu cât mai simplu cu atât mai bine. Nu cred că răceala e atât de evidentă, mai degrabă în contextul unui anturaj nepotrivit și nici aere de superioritate nu-mi dau mai ales că nu am pentru ce. Perechea mi-am descoperit-o foarte greu, iar tandrețea și sensibilitatea sunt pe măsură.
    Februarie. Asocieri, contacte, realizări durabile și importante, viață constructivă, stabilitate materială și simț artistic deosebit.
    Miercuri. Sunt persoane conștiincioase și cinstite, cu o înfățișare discretă și rezervată. Cei născuți în această zi a săptămânii sunt predestinați a fi oameni ordonați , cu capacități profesionale multiple și cu-n trend ascendent al vieții. Sunt predestinați a depune eforturi în profesie, dar munca lor le va asigura un progres stabilit. Vor duce o viață pașnică lipsită de evenimente destabilizatoare. În dragoste femeia prețuiește onestitatea și sentimentele adevărate mai presus de frumusețe fizică. Bărbatul născut miercuri posedă un anumit gen de pudoare care ascunde comori de tandrețe. Este fidel și atent , prețuiește și el stabilitatea și siguranța afectivă. Patronul acestei zile, Mercur, precum și numărul său 4, conferă nativilor acestei zile discreție și stabilitate , abilități comerciale și capacitatea de a se pune în slujba semenilor.
    Analiză: Conștiincioasă, cinstită, discretă, rezervată , ordonată, viață echilibrată, fără excese, sentimentele sunt mai presus de frumusețe, pe Patronul meu, Dumnezeu, nu Mercur, îl rog să-mi dea sănătate, putere să-mi fac activitatea profesională, răbdare în necazuri, împliniri și să am un loc în Împărăția Sa. Amin

2 comentarii: