Ziarul

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Finalizarea cursului

    Astăzi am terminat cursul de formare: „Managementul calității educației” ce s-a desfășurat la Ateneu, un curs interesant la care au participat în jur de 1000 de oameni. Am obținut 25 de credite și a costat 100 lei.
     Noutatea pentru mine a fost k a avut platformă, am postat portofoliu pe acea platformă, am rezolvat un test de evaluare și un chestionar.
     Din păcate sunt în goană după credite și nu prea am șanse să le obțin căci urmează un curs cu 25 de credite pe care l-am făcut anul trecut.
     Sper totuși să apară și altceva până la sfârșitul anului școlar.
     

4 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos! Numai bine și ție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Duta, felicitari pentru promovarea cursului! Si la noi se deruleaza un curs e-learning, numai ca al nostru are mai multe credite(45). Ce stii, cum se acorda creditele pentru echivalare? Este adevarat ca odata obtinuta titulatura de profesor, santem obligati sa facem facultate?
    Se vehiculeaza fel de fel de ipoteze :(
    Tu ce stii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc și spor la învățat pentru curs!
    Secretarele au fost instruite în toamnă că în următorii 3 ani școlari trebuie să obținem titulatura de profesor. Ideal ar fi prin licență, dar se admite în prezent și printr-un atestat cu activitatea profesională din ultimii 5 ani. Se face dosar toamna dak s-au îndeplinit condițiile din fișa de evaluare, apărută special, se depune la ISJ, se trece printr-o comisie de evaluare, ministerul elibereaza atestatul pentru cei care au intrunit punctajul. Eu am avut 97 de puncte, aveam nevoie de 100.
    Dacă se schimbă conducerea va apărea o altă varianta, cert este că mai devreme sau mai tarziu trebuie să facem facultate.

    RăspundețiȘtergere