Ziarul

vineri, 6 ianuarie 2012

1AN

   Dragii mei, mâine se împlinește un an de când a luat naștere acest blog! La mulți ani , micuțul meu blog! Te-am urmărit cum ai început să gângurești, să mergi în picioare, să rostești „mama”...sincer, sufletește , existența ta m-a ajutat foarte mult, aici am plâns de la lacrimi ușoare la hohote, tu mi-ai ascultat supărarea, dezamăgirea, gândurile, speranțele, m-ai făcut să mă simt importantă când eram cu moralul la pământ, m-ai îmbrățișat când m-am simțit un om împlinit când am reușit să simt o nouă împlinire pământeană sau duhovnicească...Aici, am învățat multe, am cunoscut oameni noi, urmăresc un șir de bloguri importante, sunt urmărită de oameni din colțuri diferite ale țării și ale lumii...
Acum , recunosc că nu totul e la superlativ , că nu am reușit tot ce mi-am propus încă de la început, că nu sunt atât de creativă și înțeleaptă încât să atrag mult mai multă lume în căsuța mea virtuală, că scopul principal al blogăritului nu l-am atins , nu am reușit încă să întorc un om(măcar unul) din rătăcire la dreapta credință, nu am reușit să-mi fac mulți prieteni care simt ca mine și trăiesc în Hristos, am avut și momente de greșeală, pentru care îmi cer iertare, și voi aminti doar episodul Teo de la începutul blogului, când la o presupusă presiune asupra mea(a încercat să urmez un anumit stil de blog pe care eu nu mi-l permiteam atunci) am îndepărtat-o spre alte orizonturi...am avut momente GRELE când am ratat facultatea în octombrie, când viața mi-a adus îmbolnăvirea unei ființe la care țin mult sau când am fost înconjurată de probleme atât de înfipte încât nu le mai făceam față...am avut și momente frumoase când sufletul mi-a radiat de bucurie, când ființa care mi s-a îmbolnăvit a început să-și revină, când AM REUȘIT în mai PRETRANSFERUL (postarea O, MINUNE), când mi-am găsit locul și echilibrul profesional la școala unde activez, când am reușit să fac pelerinaje, când am gustat din Sfintele Taine, când am trăit în mod special la Sf. Maslu și dulcea minune - Sfânta Liturghie din frumoasele slujbe ale ortodoxiei, când am trăit clipe frumoase în natură mai ales alături de soțul meu, când am bucătărit , nu credeam că o să postez așa de mult la bucătărie sau în natură, când mi-am cumpărat ceva nou, m-am bucurat și pe blogușor...
Blogul (existența lui) m-a învățat să fiu mai bună, mi-am regăsit ceva din personalitatea mea socializând mai mult chiar și așa , am văzut cu ochii blogului (deci o ipostază nouă) o Magdă așa cum este ea cu bune și rele, recunosc că am exagerat cu pozele (mai ales cu mine) , promit să fiu ceva mai ponderată anul acesta, am fost avertizată de 2 ori că nu mai am spațiu (și atunci am mai șters din poze) și cred că anul acesta voi mai cumpăra (cu ajutorul cardului ) de la Google ceva spațiu , nu de alta dar nu vreau să-mi risipesc bunătatea de creație :)..........
Dragii mei , vă mulțumesc tuturor că mă vizitați, că mă citiți, că mă comentați/criticați! Le mulțumesc în mod special soțului meu și cumnatei mele - Florin și Vica - pentru că datorită lor acest blog există, îi mulțumesc Cameliei (colega mea de la Iași) pentru aprecieri și pentru că mi-a fost alături în câteva momente cheie, îi mulțumesc lui Carmen că am cunoscut-o virtual și că e o ființa deosebită (Naștere ușoară îți doresc!), îi mulțumesc Elenei -Ilenukăi pentru comentarii, le mulțumesc celor care îmi dau like pe Facebook (Marius, Lili, Adina....), vă mulțumesc Ana, Irina, Catrinel, Laura, Liliana , Tudorița și celorlalți pe care i-am uitat acum pentru ce am învățat de la voi, de pe blogurile voastre.
Îi mulțumesc lui Dumnezeu că exist și că a luat naștere acest blog, că m-a îndrumat și în această formă să trăiesc în Hristos, să iubesc creștin ortodox.
Vă pup și vă îmbrățișez cu drag!

17 comentarii:

  1. Magda, toate bune si frumoase, ma bucur ca te-ai redescoperit in aceasta pagina virtuala, insa trairea in Hristos nu limiteaza iubirea, dimpotriva, o implineste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Tudorița! Sincer, nu am înțeles expresia: „trăirea în Hristos nu limitează iubirea, dimpotrivă, o împlinește”.
    Dacă te referi la limita ortodoxiei sau a creștinismului , nu exclud persoanele din altă categorie atâta timp când există un respect reciproc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Duta, esti o curajoasa! Daca eu sant ''colega ta de la Iasi ''chiar nu ai de ce sa-mi multumesti; mi-a facut placere sa te urmaresc, chiar daca nu am avut timp sa-ti las mereu un semn...
    Imi plac mult postarile despre scoala, cele din bucatarie (ador mobila din bucataria ta)si cele despre cumparaturi (esti fericita ca-ti permiti atatea lucruri noi ). Am mai citit si textele cu continut religios si te invidiez ca ai atata rabdare. In ceea ce priveste credinta, ma rezum doar la credinta in Dumnezeu, fara sa mai apelez la intermediari(prietenii stiu de ce). Mi-am creat un set de valori de la care incerc sa nu ma abat, port cu mine mereu o rugaciune care a facut minuni (la propriu) pentru mine si incerc sa fiu din ce in ce mai buna (lucru care nu-mi reuseste mereu).
    Oricum, iti urez ''La multi ani!'' atat tie cat si blogului tau, cat mai multi prieteni si sa ne intalnim macar aici din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am scris „Camelia (colega mea de la Iași)” pentru că mai am o colegă la Bacău cu acest nume :)nu știu dc te-ai supărat...
    Cred că îmi imaginez ce ai vrut să-mi spui prin „intermediari” , cunosc un moment de răscruce provocat de familia acestora, ce pot să spun unii dintre noi sunt atei, alții căldicei și șirul continuă până la martiri. Viața mi-a oferit și mie destule experiențe cu oameni de tot felul: de exemplu am iubit odată un om de altă religie, dar nu am putut să mă căsătoresc cu el, una din bunicile mele a părăsit ortodoxismul și a îmbrățișat o altă religie până la moarte lăsând în urmă mulți copii dezorientați în modul de a crede și a te ruga etc. Acum se știe că eu mi-am dorit mult să studiez Teologia , dar din diverse motive nu am reușit. Mi-e clar un lucru că nu mi-am propus să fac un paravan pe blog, nici în viața reală pentru oamenii care nu simt la fel ca mine, așa cum la școală încercăm să-i tratăm pe copii egal, deși sunt diferiți, așa este și cu credința , Dumnezeu ne iubește pe toți la fel.
    Mulțumesc pentru urare, îți doresc să ai parte de un an 2012, să te bucuri de multe realizări!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...de un an 2012 bun...scuze pt omisie

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Magda pentru un an de blog, si mult succes mai departe! Iti doresc sa reusesti tot ce ti-ai propus in acest an. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru un an de blog.Sa creasca mare si frumos bloguletul tau.Iti doresc sa reusesti sa realizezi tot ce ti-ai propus,multa sanatate si numai bine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc frumos, Mihaela! Bine ai venit pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani blogutului tau! Sa creasca mare cum iti doresti si sa iti aduca liniste si bucurie in suflet! Multumesc pt cuvintele frumoase care le-ai spus despre mine, m-au emotionat :"> si iti mai multumesc caci prin intermediul acestui blogut am descoperit un suflet frumos, sincer si cald de la care am invatat cate ceva in anul acesta. Chiar daca postarile cu subiect religios nu le inteleg si simt intotdeauna cum ar trebui, postarile despre copilasi sau despre bucuria care se simte atunci cand primesti/cumperi lucruri simpatice ma fac bucuroasa. Despre gastronomie nu zic decat ca esti intradevar o gospodina desavarsita si chiar am furat cateva retete de la tine.:D Iti doresc spor in continuare si un an plin de impliniri si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc frumos, Carmen!
    Tare sunt curioasă (așa sunt femeile, știi și tu!)care sunt acele rețete „furate”?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc frumos, Carmen!
    Tare sunt curioasă (așa sunt femeile, știi și tu!)care sunt acele rețete „furate”?

    RăspundețiȘtergere
  12. :D puiul pe sare, n-am mai auzit pana sa citesc blogutul de reteta asta si a iesit delicios!!
    prajitura aceea cu branzica sau celelate combinatii nu am reusit sa o fac inca dar mi-am notat reteta :D
    macaroanele cu branza m-au facut sa fac si eu in juma de ora reteta ca m-au apucat niste pofte de sarcina :))
    atat imi vine in minte acum dar sunt multe mancaruri delicioase pe care le stiam dar le-am facut din nou caci am vazut la tine cat de aspectoase erau si mi-au facut mare pofta:D
    apropo, cum ai facut sosuletul acela pt piftelutele de post? arata exceptional :D

    RăspundețiȘtergere
  13. scuza-ma ca te bombardez cu comentarii.
    am cautat reteta si am gasit-o. Nu eram sigura daca era postata sau nu. Dar nu mai pot de pofte acu. Deobicei intru si caut pe bloguri culinare retete dar nicaieri nu imi provoc asemenea pofta ca aici. M-am prins si de ce patesc asa. Gatesti retete cu care am crescut la mama acasa in general si toate arata exceptional, simplu si delicios!

    RăspundețiȘtergere
  14. ;;)
    sosul cu suc de roșii, făină, se omogenizează, și condimente, se mestecă ușor, ușor într-un vas la foc mic, se mai adaugă și apă ca să fiarbă bine sosul

    RăspundețiȘtergere
  15. Eram sigură că de la Moldova ți se trage :-p

    RăspundețiȘtergere