Ziarul

vineri, 6 ianuarie 2012

Botezul Domnului


„Atunci a venit și Iisus din Galileea la Iordan, ca să fie botezat de Ioan. El a venit într-acea vreme, după ce Ioan spusese mai înainte poporului despre El, zicând: Vine în urma mea Cel mai tare decât mine, Căruia nu sunt vrednic să-I dezleg curelele încălțămintelor Lui. Deci , eu v-am botezat pe voi cu apă, iar Acela vă va boteza cu Duhul Sfânt.”
Și pocorându-Se Duhul Sfânt ca un porumbel spre Domnul nostru  Iisus Hristos, s-a auzit un glas din cer, zicând: Acesta este Fiul Meu cel iubit, întru Care am binevoit. Aceluia deci, se cuvine mărirea și stăpânirea, în vecii vecilor. Amin”
(Cuvânt la Botezul Domnului din Viețile Sfinților pe ianuarie)

Câți în Hristos v-ați botezat
În Hristos v-ați și îmbrăcat. Aliluia

În Iordan botezându-te Tu, Doamne, închinarea Treimii s-a arătat;
cu glasul Părintelui a mărturisit Ție, Fiu iubit pe Tine numindu- Te;
și Duhul în chip de porumb a adeverit întărirea cuvântului .
Cel ce Te-ai arătat , Hristoase Dumnezeule, și lumea ai luminat, slavă Ție!

2 comentarii: