Ziarul

duminică, 15 ianuarie 2012

Rugăciune la începerea lucrului

     Doamne Iisuse Hristoase, Fiule, Unule-Născut al Tatălui Celui fără de început, Tu ești Cel prin gura proorocului Tău David ai zis: Ieși-va omul la lucrul său și la lucrarea sa până seara. Tu ai zis și prin gura fericitului Pavel apostolul : cel ce nu vrea să lucreze, nici să nu mănânce. Și iarăși Tu ai zis cu preacurată gura Ta: Fără de Mine nu puteți face nimic. Doamne, Doamne, ascult din tot sufletul și din toată inima dumnezeieștele Tale cuvinte și cu umilință alerg la bunătatea Ta: ajută-mi mie, păcătosului, cu darul Tău, să săvârșesc lucrul ce încep acum: în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

      Doamne ajută-ne la începutul lucrului din acest an calendaristic , să punem început bun treburilor de la serviciile noastre, să avem un an ușor, cu realizări și împliniri , iar Tu să ne fii călăuză în tot ceea ce facem! Amin
     Doamne te rog să-mi dai putere să-mi fie naveta ușoară, ferită de greutăți, să-mi dai te rog puterea să-mi fac treaba la catedră, să-mi fie ușoară munca , să am inspirație și răbdare în realizarea lecțiilor, să realizez lecții frumoase și folositoare, să trec cu bine pestea evaluarea de pe 28 ianuarie, să realizez o activitate reușită pe 27 aprilie, să obțin cât mai multe credite, să fiu de folos, să îndrept ce este rău , să sădesc binele, prin Tine, prin puterea Ta, în veci ! Amin

4 comentarii:

  1. Mulțumesc, dragă Mihaela! Să ne ajute Dumnezeu în lucrul cel bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu intarziere iti spun, sa te ajute Dumnezeu in tot ce ti-ai propus si sa ai un semestru usor ce sa-ti aduca multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! Iar eu mai adaug să pățesc ce ai pățit tu în ultimele luni:)

    RăspundețiȘtergere