Ziarul

joi, 12 ianuarie 2012

Bucătărie obișnuită

   Nu am avut timp în ultimele 2 săptămâni să încerc ceva nou la bucătărie, deși mi-am dorit asta, pentru că mi-am stors creierii zile în șir pentru a realiza toate cerințele pentru portofoliul cursului de perfecționare la care am evaluarea la sfârșitul lunii.

Peștișorii sărați merg bine într-o salată cu ridichi și morcovi.




Acești cartofi copți sunt o minunăție, mie îmi plac foarte mult, acasă îi coceam în rolă, aici în cuptor pe grătar.
Alături nu este o omletă , ci compoziția pentru șnițele din ouă, apă (ca să fie mai pufoase), condimente, sare.


Carnea de vițel, eu dau carnea prin făină de grâu, compoziția de mai sus și iar făină de grâu.

Merg foarte bine cu salată.
Prăjitura Balu:) are nume simpatik,  delicioasă ca și conținut, arată și bine. E preferata lui Florin. O găsiți la Inan :)


Aici am pregătit cărnița de iepure la baiț, pe care l-am lăsat un timp la frigider. Alături e friptura gata cu ardei copți pe care îi mănânc cu ulei și oțet.



Am făcut de mai multe ori o ciorbă bunuță cumpărând compoziția de legume gata amestecată la care mai adaug cartofi. Nu-i pun borș , ci doar suc de roșii.




Aici, pe lângă ciorbiță e o mâncărică de cartofi cu usturoi și suc de roșii. E o combinație care îmi place și o gătesc cu plăcere în zilele de post.
Măcar timp de niște colăcei să-mi fac, tot de post, fără ou și lapte, nu-mi place să-i ung pe deasupra cu apă cu zahăr, nu mai au gustul acela bun la păpat.



Și cărnița de vițel feliată și fiartă în propoție de 60% se pune apoi în tavă alături de cartofi feliați și condimente. Spre sfârșit am adăugat bulion și ulei.



Mâncărica a ieșit gustoasă, a remarcat imediat și soțul:) , simțiți aburii...

6 comentarii:

  1. Pofta sa aveti de fiecare data cand gatiti bunatati, sa va fie masa imbelsugata tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
  2. delicios delicios! Ce pot sa mai zic decat ca arata delicios si imi ploua in gura de pofta? O sa fac si eu o ciorbita de legume :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Să-mi zici dak ți-a plăcut ciorbița

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai bunatati vad aici.Sa va fie de bine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere