Ziarul

miercuri, 1 februarie 2012

Sfântul Mare Mucenic Trifon


     Anul trecut îl rugam pe Sf Trifon să aibă grijă de bolnavii de suflet, anul acesta îmi îndrept rugăciunea , fără a fi egoism, spre propria suferință. Sunt în concediu medical, sunt copleșită de suferință și griji, nu mai este nimik normal cu mine, de aceea te rog mijlocitorule și rugătorule pentru sufletele noastre să ne izbăvești din primejdii, să avem răbdare în suferințele noastre, să se liniștească durerile din mine, să devin puternică atunci când sunt slabă, să port în mine un prunc sănătos care într-o zi să-ți mulțumească pentru că există. Te rog cu lacrimi în ochi și durere în suflet să porți cu Tine rugăciunea mea de iertare, de cerere și de mulțumire, să te rogi mult pntru pruncul meu, să am bucuria să-l văd peste câteva luni!
      Sfinte Mare Mucenice Trifon, primește rugăciunile nevrednicilor robilor tăi și ne izbăvește pe noi din toată nevoia și necazul.
       Toată nădejdea noastră spre tine o punem Maica lui Dumnezeu, păzește-ne pe noi sub Sfânt Acoperământul tău. 

2 comentarii:

  1. Duta, eu cred ca o rugaciune asa de frumoasa nu poate sa ramana fara raspuns.
    Ma bucur mult sa aud ca vei fi mamica, si pot sa te asigur ca nimic nu se compara cu acest lucru. Vei deveni dintr-o data si mai puternica, si mai frumoasa, si mai sanatoasa.
    Vreau sa te linistesc un pic si sa-ti spun ca starile astea sant cumva normale la inceputul sarcinii; si e foarte bine ca stai acasa pe vremea asta. Fii putin egoista, ca ai muncit prea mult pentru altii...Acorda-ti si tie un timp de ragaz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumsc Sunt curajoasă doar pt k am luptat să am un copil, copilul meu născut din rugăciune și speranță la o vârstă înaintată.
    Mă simt așa de rău în perioada asta încât nu am putut să mă bucur k voi fi mamă. Am citit pe net toate unformațiile necesare și merg des la dr . Cât despre concediu voi încerca sa obțin cât mai mult pe sarcina pt k imi este greu cu naveta, iar elevii sunt obișnuiți cu un anumit ritm pe care eu nu mai sunt în stare să îl am.

    RăspundețiȘtergere