Ziarul

marți, 17 ianuarie 2012

Fulgușor de nea

   Anul acesta zăpada a fost un eveniment. Ieri dimineață când am plecat la școală ningea frumos cu fulgi mari, pufoși . Din păcate frigul m-a pătruns așteptând un microbuz care nu a venit două zile la rând, și nici pereții școlii nu au fost prea generoși. M-am încălzit după-amiază , iar în seara aceasta am avut curajul să ies în oraș să mă bucur de alți fulgi de nea mai micuți și mai timizi ca cei de ieri dimineața. Sunt conștientă că e posibil să fie ultimii fulgi din anul acesta.

 La prefectură acolo unde sunt zilnic câțiva zeci de băcăuani la protestul antibăsist.

 Noi am gustat din puținii fulgi de nea :)


4 comentarii:

  1. sper ca v-ati bucurat de fulgisori si pentru mine. Eu nu am vazut iarna asta ninsoare deloc:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi a nins toată săptămâna, răzleț, dar a nins, și cu adevărat e eveniment. Să înțeleg că la tine nu a nins deloc?

    RăspundețiȘtergere
  3. A nins intr-o dimineata inainte de sarbatori dar nu am prins ca dormeam apoi intr-o zi pt putin doar in centrul orasului si iar nu am vazut ca eram acasa:)).. iar azi a plouat :)).. e mai ciudata ca niciodata vremea in Ploiesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și la noi a plouat spre seară, după ce dimineață era pus un strat grosuț de zăpadă pufoasă:)

      Ștergere