Ziarul

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Rețeta nouă

   Am tot zis că fac ceva nou, am încercat și într-o mare măsură a și ieșit.

 Pui cu iaurt e rețeta pe care am adaptat-o după gusturile mele și cantitățile pe care le-am avut.
 Se omogenizează iaurtul cu furculița, se adaugă zeama de la jumătate de lămâie și câțiva căței de usturoi tăiați mărunt, plus sare, plus condiment. Se lasă 4-5 ore la frigider la macerat, eu am lăsat vreo 13 ore căci am pregătit-o de seara pentru a doua zi.


 Am prăjit compoziția în 2 serii pentru că am avut o cantitate mare.
Primele 5 minute se pune la foc puternic, apoi 10 minute la foc liniștit, se adaugă felii de lămâie tăiate în 4 și pătrunjel tăiat mărunt, se mai lasă câteva minute la prăjit, mie mi s=a lăsat mult ulei din compoziție și sosul nu s-a legat așa bine, dar la păpat e foarte gustoasă.

 Ceașca mea drăguță, cumpărată mai demult îmi place foarte mult.
 Alături de rețeta nouă atașez și ciulama de ciupercuțe , pe care am mai gătit-o , este o gustoasă mâncare de post.


2 comentarii:

  1. Duta, imi place si mie sa dau culoare bucatariei prin diverse obiecte.
    Cana ta este frumoasa; din pacate eu nu am aceasta culoare dar am doua galbene, una verde(ca moobila ta), una mov, una portocalie si una albastra.Le folosesc cand fac compot, cand mancam ceai sau lapte cu biscuiti(mancam oarecum dietetic). Tocmai am ciobit azi una dintre canile galbene. Sper sa mai gasesc prin magazine cesti la fel deoarece sant foarte practice.
    Mai mult decat atat, am o mica colectie de cesti Milka(8 din 11 editii), plus cesti de la jakobs, doncafe, elita,baci, maggi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești o coleționară înrăită:) Vei găsi cu siguranță în magazine cești din acestea mari, simpatice. Aici există magazinul Familia care are tot felul de obiecte din acestea drăgălașe, am mai pus ochii și pe alte obiecte, dar la timpul potrivit le voi cumpăra căci trebuie să acoperim și alte domenii necesare sau de design.

    RăspundețiȘtergere