Ziarul

marți, 25 ianuarie 2011

Suferință și sfințenie

       Cu toții ne-am întrebat cel puțin o dată în viață de ce suferim, de ce nu putem trăi fără durere, sub orice formă ar fi ea? Dar iată că și oamenii dragi care își închină viața lui Dumnezeu au parte de suferință. Promit să revin la tema: SUFERINȚĂ , acum în ceas de seară voi face împlinită ideea unui prieten în Hristos, aceea de a ne ruga pentru sănătatea  ÎPS Mitropolitului Bartolomeu Anania.        Mitropolitul Clujului , Albei , Crișanei și Maramureșului, ÎPS Bartolomeu Anania , are probleme de sănătate, purtat fiind în ultimul timp de la Cluj la Viena și înapoi. „În toată perioada spitalizării , în țară și străinătate , Mitropolitul și-a asumat și își asumă conștient, lucid și cu credința în Dumnezeu întreaga suferință. Prin revenirea la Cluj-Napoca , se respectă și dorința ÎPS Sale de a fi acasă, în orașul și în mijlocul credincioșilor pe care îi păstorește de 18 ani.” „În aceste momente , ierarhii, clerul și credincioșii Bisericii noastre , precum și credincioșii altor confesiuni se roagă Bunului Dumnezeu pentru sănătatea și ușurarea suferințelor ÎPS Bartolomeu” - comunicat Biroul de Presă al Arheipiscopiei.
       Să ne rugăm și noi oamenii simpli  pentru ÎPS  Mitropolitul Batolomeu Anania. Amin!

2 comentarii:

  1. Astept cu nerabdare sa vorbiti despre aceasta tema(suferinta). Poate reusesc sa inteleg lucruri pe care acum nu le mai inteleg vis-a-vis de Dumnezeu si cumpenele peste care trebuie sa trecem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu întâmplător am pus împreună alături de suferință și cuvântul sfințenie, pentru că dacă nu am suferi nu ne-am putea înălța, și dacă nu ne-am putea înălța nu am putea trăi în Hristos, iar dacă nu încercăm să trăim în Hristos ne-ar fi formală credința , nu am trăi-o! Și eu aș vrea acum să zbor trăind fără să mai simt durerea personală și durerea atâtor oameni , aș vrea ca tot ce este neîmplinit în mine să se împlinească și orice boală să dispară, dar neîmplinirile mele și bolile mele sunt rânduite cu un scop, noi trebuie să cerem răbdare și putere să le ducem pe toate, oricât de greu ne-ar fi.Voi vorbi și despre suferință, căci și eu , ca și noi toți mai avem întrebări de pus în suferințele noastre, căci urcușul acesta nu e un drum neted și comod, cei ce urmează Calea , vor descoperi Adevărul pentru a trăi Viața.

    RăspundețiȘtergere