Ziarul

miercuri, 26 ianuarie 2011

Rugăciunea de miercuri

     
  Atotputernice Doamne și mult- îndurate! Îmi aduc aminte că Te-ai născut om din Sfânta Fecioară în peșteră; ai fost vândut cu treizeci de arginți de ucenicul cel viclean și ne-ai răscumpărat pe noi păcătoșii de sub puterea diavolului ; pentru aceasta Te rog , îndură-Te de mine vânzătorul , că mult am greșit înaintea Ta.
       Primește , Doamne, această mică a mea rugăciune și a mea umilită voință, că mă mâhnesc, pentru că Te-am întristat și mă amărăsc pentru că prea mult Te-am supărat . La Tine, preabunule Mântuitor, mi-e toată nădejdea și cred că Tu, Care din iubirea către oameni ai primit să fii vândut pentru noi , te vei îndura și de mine acum, ca să mă mântuiesc de chinurile cele de veci și mă învrednicește de împărăția Ta.
       Nu Te depărta de la mine, Doamne, și ajută-mă ca în toate să fac voia Ta și să nu Te răstignesc în toate zilele cu faptele mele cele rele, nici să Te batjocoresc cu cugetele mele cele necurate, cum făceau iudeii cei necredincioși în timpul Sfintelor Tale Patimi ; ci ca femeia cea păcătoasă să-ți spăl picioarele cu lacrimile ochilor mei , pentru ca să mă învrednicesc a auzi și eu din gura Ta cea dulce: „Iertate să-ți fie păcatele”. Amin.
      Această zi este pusă sub ocrotirea Sfântului al cărui hram îl are Biserica sau mănăstirea (pentru creștini, Sfântul al cărui nume îl poartă). Dacă nu are acatist atunci se citește acatistul Sfintei Cruci.
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu