Ziarul

miercuri, 26 ianuarie 2011

Simplu și de post





       Șnițele de soia reprezintă o mâncare preferată de mine și de soțul meu în zilele de miercuri sau vineri pe care le mâncăm alături de cartofi (cei din foto sunt fierți și apoi prăjiți) sau de pilaf.
       Desertul : o salată de măr cu morcov și un compot de mere cu o feliuță de portocală, îndulcit și cu zahăr pudră cu vanilie.
       Dacă mai adăugăm la acest meniu ca pâine baghetă albă vieneză totul devine plăcut.
       Primele 2 foto sunt „creații” ale  soțului meu, ultimele ale mele.

7 comentarii:

  1. Arata delicios totul! Ati putea deschide un blog culinar!
    Snitelele de soia sunt date prin faina de porumb? Arata foarte bine si cred ca sunt delicioase. O sa incerc si eu. :)
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru că acum stiu cine esti Carmen (am aflat de la soțul meu) permite-mi sa-ți spun pe nume, mulțumesc pentru cuvintele de laudă , cât despre șnițele deși eu l-am învățat pe Florin să le facă , el le gătește mai bine ca mine ( poate afli secretul de la el:), cele de post le dăm prin fâină de porumb, celelalte se pot da prin fâină de grâu și ou. Ca și peștele merg f bine cu cartofi prășiți, mămăliguță și usturoi. Nu mi-am propus să deschid un blog culinar doar să postez din când în când câte ceva din ce gătim ca să nu fie prea monoton blogul( așa cum mi-a spus un prieten din America):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Snitelele de soia sunt geniale, mai ales daca le stropesti cu sos de usturoi (mujdei facut ca o pasta). In compotul de mere mie imi place sa pun si un pic de scortisoara.
    si uite o reteta buna- buna, de post, dar pe care eu o fac si cand nu am timp sa stau prea mult in bucatarie si folosesc cam ce mai am prin camara. O salata: orez fiert, porumb (din conserve), boabe de fasole fierte (preferabil ca acestea sa fie un pic mai mari, maro). Daca nu e post, adauga si ton (recomand tonul maruntit, in suc propriu). Daca e post, merge si fara ton, dar neaparat sa agaugi ingredientul surpriza: un kiwi. Fructul de kiwi, putin acrisor, da un gust aparte salatei,... ca sa nu mai vorbim de aspect.

    Teo

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa fac și eu uneori adik acel mujdei care da tot farmecul cand mancam peste, friptura, snitele...neaparat cu mamaliguta si merge acel mujdei si cu cartofi la tava de post...Buna de tot reteta ta numai ca eu tr sa elimin fasolea (pot să o înlocuiesc cu păstăi?)cat despre ton si kiwi- fara cuvine. O voi încerca. Multumesc
    Initial am crezut ca esti de gen masculin, acum dak mi-ai povestit de camara si retete tind sa-mi schimb parerea...nu ai vrea dak te rog sa te prezinti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Magda, e cunoscut faptul ca barbatii sunt cei mai buni bucatari, pentru ca au mai multa rabdare si mai multa imaginatie. Eu, de exemplu, am invatat sa gatesc de la sotul meu.
    Ma cheama Teodora, am 22 de ani, sunt studenta la arhitectura in Iasi. De blogul tau am aflat din intimplare, cautand ceva pe Google. Mi se pare ca scrii cu foarte mult suflet si de aceea citesc articolele tale cu mult interes. Nu sunt neaparat pasionata de teologie, dar eu, sotul si fetita mea suntem crestini si incercam sa ne comportam in viata urmand cat mai aproape calea lui Hristos.

    Teo

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru frumoasa ta familie crestina! Sunt nascută la 35 km de Iasi acolo unde am trait cei mai multi ani din viata, am studiat la Iasi și acum locuiesc la Bacau unde m-am casatorit acum 1 an jumatate. Nu am copii incă, dar sper k intr-o zi sa devin mamica. Multumesc pentru ca te-ai prezentat , e mai usor pentru mine sa stiu cu cine comunic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! Familia este cea mai mare realizare a mea si ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi pentru aceasta. Eu sunt nascuta la Radauti (judetul Suceava) dar locuiesc in Iasi de cand m-am casatorit (4 ani). In ceea ce priveste statutul de mamica, iti doresc din tot sufletul sa ai intr-o buna zi aceasta fericire. Doamne, ajuta!

    cu drag,
    Teo

    RăspundețiȘtergere