Ziarul

vineri, 7 ianuarie 2011

Primul pas in lumea gandului crestin

      Pentru ca nu prea am cu cine comunica despre viata ortodoxa cu tot ce implica acest mod de trai crestineste si penru ca uneori simt nevoia sa exteriorizez acest sentiment de a trai cu EL in sensul de a impartasi si cu alti oameni care traiesc in Hristos ceea ce citesc, ceea ce cred, ceea ce fac, dar mai ales ceea ce simt cand sunt in Casa Domnului, in pelerinaj, cand descopar ochii unui copil curat aflat in rugaciune, cand vad genunchii plecati a unor batrani istoviti de ani, dar tineri si frumosi in sufletul lor cald, cand descopar o minune, cand citesc despre viata cea plina de invataminte a sfintilor, cand in viata mea simpla are loc o implinire, sirul argumentelor de a scrie aici poate continua la nesfarsit, dar motivatia e una simpla: IL IUBESC pe Cel care ne-a creat pe noi toti , desi suntem atat de diferiti , o parte din noi simtim si traim in ortodoxie , de aceea IUBIREA ne uneste in gand curat si ne determina sa devenim prieteni in Hristos.
        Vino, draga prietene , sa vorbim despre Domnul, sa incercam sa cream o lume mai buna alungand macar pentru moment intunericul , imbratisand LUMINA. Cine te cheama? Sunt Magda, am 35 de ani, casatorita, invatatoare.
         Mi-am propus sa scriu, pe de o parte, sa descopar de la oameni lucruri noi , interesante despre viata crestin ortodoxa, pe de alta parte. 
                                                                                                Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu