Ziarul

luni, 24 octombrie 2011

Un vis frumos s-a spulberat

    Astăzi, când aveam o stare de bine, am primit un mesaj privat pe forumul studențesc prin care eram informată de o studentă spiruharetană că va trebui să-mi susțin examenele la București deoarece Centrul Teritorial Bacău și altele nu mai au voie să realizeze evaluarea studenților din anul I.
     Am început să dau telefoane Bacău-București, apoi am fost la sediul facultății și am aflat că încă de la 1 octombrie a fost emisă o lege prin care Centrele Teritoriale nu au mai primit acreditare și se vor desființa, deci studenții vor merge fie la București, fie se vor retrage.
    Acum sunt în șocul acestei vești trăsnet, nu mă doare că am pierdut bani importanți, nu mă doare atât de mult că am pierdut un an de facultate, mă doare enorm că mi s-a spulberat un vis, și mai dramatic este că sunt condiționată de lege să fac facultate pentru a rămâne în sistem.
   La cât sunt de conșiincioasă , mă pregăteam pentru parțialele din noiembrie, vreți să vă povestesc despre asociaționism, funcționalism, gestaltism etc?
   Mă doare această lovitură, dar sper să o pot înlocui cu o altă împlinire până la următorul an universitar.
   Mâine voi merge să mă retrag, adio studenție!

2 comentarii:

  1. nu renunta! nu e chiar imposibil sa mergi la bucuresti pentru examene!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți răspund și aici: din păcate anul acesta e târziu să studiez la o facultate și regret această situație, dar poate la anul voi găsi ceva mai potrivit pt mine. Mulțumesc pt încurajări!

    RăspundețiȘtergere