Ziarul

sâmbătă, 8 octombrie 2011

O plăcintă tare bunuță

     Am descoperit recent o plăcintă tare bună la sora mea, i-am cerut rețeta și iată că astăzi am făcut-o și eu.
 Câte18 linguri de zahăr, ulei și lapte, 2 ouă (am pus și esență de rom, nu m-am putut abține) , 1 lingură de bicarbonat de sodiu nestins, multă brânză (eu am combinat brânza de oi cu cea de vacă și 2 ouă). La fel de bună iese cu nuci sau mere rase și fierte la ceaunel.
                                                         Eu am mâncat de toate felurile și
abia aștept să fac de toate felurile.








 Se așază 3/4 din compoziția de aluat în tavă, apoi compoziția de brânză, deasupra 1/4 din compoziția de aluat.


Am pus deasupra zahăr pudră cu aromă de vanilie.V-o recomand, nu veți regreta timpul petrecut la bucătărie!


Un comentariu: