Ziarul

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Câteva zile de vacanță

   După stres și probleme a venit și o perioadă de câteva zile de vacanță, pe lângă citirea a cât mai multe cursuri pentru parțialele din noiembrie sper să mă bucur și de momente relaxante.
   Primul a fost crearea plăcintei cu nucă, aceeași rețetă realizată acum 2 săptămâni dar cu brânză.









 Pentru că am probleme de digestie, deci am nevoie de fibre, am descoperit recent produse atractive și sper să mă țin de ele în regimul meu.
 Pizza de duminica trecută cumpărată congelată a fost gustoasă, ușor picantă(cică eu sunt la regim...trebuie voință!), apoi budinca cu caramel bunuță, porția mea, de fapt am mâncat 2 am combinat-o cu dulceață din belșug.


Supa de pui gătită de mine s-a mâncat foarte repede.
Dacă mai citește cineva blogul poate îmi mai sugerează idei pentru gătitul de regim.

4 comentarii:

  1. Sa stii ca te citesc dar nu am timp sa-ti las commenturi... este una dintre cele mai grele si urate toamne pe care le-am trait vreodata.
    Am fost mereu singura, nu reusesc sa fac toate treburile la timp, nici cele profesionale nici cele casnice; chiar ma intreb cum reusesti sa faci atatea...
    Voi incerca sa fac si eu placinta pe care ai prezentat-o, in varianta cu nuca; poate si cu mere...ma gandeam daca nu are prea mult bicarbonat( o lingura sau o lingurita? )...
    Am vazut ca ai probleme cu facultatea si-mi pare rau - dar de ce nu te duci la Bucuresti?
    Cred ca este timpul sa te gandesti sa faci un copil...nu stiu, spun si eu, sper sa nu te superi!
    In rest, mi-as dori sa vad mai de-aproape pozele cu lucrarile de la toate obiectele, poate ma mai inspir si eu ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E greu să fii singur știu asta mai bine decât orișicine...
    Mă doare că am pierdut un an de stiu, Spiru Haret s-a desfiintat pe bacau și nu-mi permit sa merg la bucuresti nici financiar, nici din cauza serviciului. Din pacate nu am gasit pe domeniu nostru locuri libere la alte universitati, probabil am pierdut și banii dati...
    Ma gandesc la un copil insa si aici sunt probleme de sanatate. Mereu am fost o bolnavicioasa , dar sper k intr-o zi Dumezeu mă va ajuta sa fiu și mamă, acum k am ratat facultatea am șansa să mă concentrez pe domeniul acesta mai mult:)
    Mă doare când mă gândesc la cei 3 de NU: fără casă, fără copil, fără facultate...
    Așa că tu trebuie să te motivezi și să vezi cât ești de împlinită k să-ți fie mai ușor cât timp ești singură...

    RăspundețiȘtergere
  3. N-o lua chiar asa...ai un sot bun, ai terminat cu gradele, ai un loc de munca...
    Ce sa-ti spun, doar stii ca ar trebui sa fac si eu facultate ca sa raman in sistem pana la pensie; dar asta numai daca mi-as tine copiii acasa.
    Casa mea este in conservare de ceva timp, nu am o baie desi am toate materialele cumparate de vreo cativa ani (cred ca faianta deja este demodata :( ).
    Daca m-as bizui sa mai invat as face-o numai pentru alt domeniu...cand vad la televizor ca astia nu ne maresc salariile pana prin 2016 imi pierd tot elanul.
    In ceea ce te priveste, cred ca nu ai pierdut nimic; nu se merita atata efort pentru spiru haret... in privinta banilor cred ca ar trebui sa te bati sa-i recuperezi.Nu te-am intrebat daca ai incercat la iasi...inv la distanta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt în viață momente de cotitură care ne afectează vrând-nevrând, aș fi vrut să termin această facultate pt k nu mă mai simt în stare să învăț ca la 2o de ani, nici la emoții nu mai fac față ușor. La alte universități taxele sunt destul de mari și cerințele pe măsură, am analizat mult situația înainte de a mă înscrie.
    La anul dacă ajung cu bine voi încerca o admitere tot în Bacău , nu fac față la stat, nu au varianta id, poate la Petre Andrei tot Psiho sau la Alma Mater PIPP dak se va forma grupă.
    Sunt destul de supărată, îmi plânge sufletul, se spune că dacă te naști fără noroc așa trăiești...

    RăspundețiȘtergere