Ziarul

vineri, 7 octombrie 2011

Despre psihologie

     A început și anul universitar, deși nu sunt așa stresată pentru că nu văd zilnic pereți albi , amfiteatre, am început să intru în atmosfera de studenție urmărind zilnic forumul ush și, deasemeni, să citesc-studiez cursurile de la Fundamentele psihologiei.
     În primul curs , psihologia se arată cu toată grandoarea ei, în cel de-al doilea,  metodele de cercetare psihologică prezentate succint sunt aceleași, cum firesc e, pe care le-am cunoscut când am făcut lucrarea de diplomă acum 12 ani. O parte din noțiunile psihologice le știu deja și îmi prinde bine că i-au contact cu lucruri pe care le știu chiar de mult timp, adică există o bază care mă va ajuta să formez o plecare în care se va combina greul , căci psihologia are tone de informație greoaie, cu plăcutul a ceea ce știu din lucrările pe care le-am scris și din examenele pe care le-am dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu