Ziarul

joi, 13 octombrie 2011

Cerșesc o stare de bine

     În ultima perioadă am avut parte de multe probleme, simt că plutesc pe un ocean de suferință, aș vrea să mă arunc într-un tunel și să urlu o zi întreagă, să cerșesc îndurare. Nici măcar nu am putut obține mâine o zi liberă să mă arunc la picioarele Cuvioasei - așa de la distanță, din orice biserică și să o implor să-i fie milă și de mine păcătoasa. Nu, nu am putut să-mi fac această bucurie de a trăi în biserică Sfânta Liturghie pentru că sunt o proastă și am parte în zona unde lucrez numai de oameni deștepți și corecți...
    Și să vedeți cum am fost ispitită astăzi, după ce mi-au trecut nervii pentru că cineva , poate un drăcușor sau poate mai mulți m-au enervat toată săptămâna , o fetiță, Elena a vrut să se învoiască la sfârșitul orelor și mi-a zis și motivul după ce a văzut că eu oscilez, să meargă la biserică mâine, oricum n-aș fi refuzat-o și pe moment am bodogănit ceva și i-am permis să lipsească, acum , după ce m-am mai limpezit de nervi de la această săptămână fenomen, îmi dau seamă cât de mult ne urmărește Dumnezeu pașii, m-a urmărit toată săptămâna , toate reacțiile la suferințele mele fizice , dar mai ales la cele provocate de persoane necompatibile și la urmă S-a gândit să vadă până unde merge gândul meu și așa clătinat de alții, dacă i-aș fi zis nu copilei probabil aș fi comis o crimă și o răzbunare, aș fi ucis un suflet tânăr în drumul spre mântuire și m-aș fi răzbunat pentru că mie nu mi-a ieșit nimic bun săptămâna aceasta.
      Și pentru că Dumnezeu nu mă lasă pradă unor fapte necugetate , mi-a venit o altă idee când eram la școală în mijlocul copiilor: să încep mâine de ziua Cuvioasei Parascheva proiectul meu educațional pe anul acesta cu tematică religioasă. Așa că trebuie să-mi fac ordine în minte, să caut materiale și să plec la drum chiar într-o zi de sărbătoare ortodoxă. Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu