Ziarul

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Debutul Proiectului educațional religios

    Data de pe foto nu e selectată corect. Așa cum scrie pe tablă am plecat de la 2 idei: vorbim de sfinți care sunt prietenii copiilor și de sărbătorile ortodoxe și astfel a luat naștere tema generală a proiectului - SĂRBĂTOARE ȘI SFINȚENIE .
Prima activitate a proiectului a avut loc chiar de prăznuiea Sfintei Parascheva și a avut loc următoarele momente:
Completarea versurilor lacunare ale poeziei Dragostea, de Leon Magdan

Dumnezeu ne învață să ne iubim semenii cum reiese din poezie și astfel Îl iubim și pe El. Și sfinții L-au iubit mult pe Domnul , printre care și Sf. Cuvioasă Parascheva despre care am vorbit vineri alături de elevii mei , le-am prezentat iconițe cu sfânta, povestae vieții sintetizată dintr-un proiect didactic de către un profesor de religie chiar pentru clasa a III-a și de pe un material în power point, la sfârșit am grupat învățămintele vieții acestei sfinte prin prezentarea virtuțiilor ei , dar și prin gândurile curate ale copiilor. Ca activitate de încheiere am citit un imn dedicat sfintei și am scris la tablă și pe caiete prima strofă, îndrumându-i să o învețe . Pentru că nu a mai venit profesor de sport și nu avem materiale în școală mi-am propus să fac în orele de sport activități deosebite, inclusiv să-i învăț să lucreze pe calculator și să parcurgem materiale și activități plăcute.


Preacuvioasă Maică, al nostru ajutor
Tu ești mijlocitoare pentru acest popor;
O, Maică Parascheva, ajută-ne pe noi
Când suntem în necazuri, primejdii sau nevoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu