Ziarul

sâmbătă, 6 august 2011

Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu


Preasfântă Stăpână, Născătoare de Dumnezeu, care ești lumina întunecatului  meu suflet, nădejdea, acoperământul, scăparea, mângâierea și bucuria mea, mulțumesc ție, că m-ai învrednicit pe mine, nevrednicul, , să fiu părtaș preacuratului Trup și scumpului Sânge al Fiului tău. Și tu, care ai născut Lumina cea adevărată, luminează-mi ochii cei înțelegători ai inimii. Ceea ce ai născut Izvorul nemuririi, înviază-mă pe mine, cel omorât de păcate. Ceea ce ești Maica iubitoare de milostivire a Dumnezeului Celui milostiv , miluiește-mă și pune umilință și zdrobire întru inima mea și smerenie întru gândurile mele și ridicare din robia cugetelor mele. Și mă învrednicește , până la sfârșitul vieții și fără de osândă să primesc sfințirea preacuratelor Taine , spre tămăduirea sufletului și a trupului . Și-mi dă , Stăpână, lacrimi de pocăință și de mărturisire , ca să te laud și să te măresc pe tine în toate zilele vieții mele, că binecuvântată și preamărită ești în veci. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu