Ziarul

marți, 30 august 2011

Final de vară

      Nu ador vara, dar îmi place că lenevesc mult, mă plimb mult și nu mi-e frig:)
      Acum că se termină trăiesc 2 sentimente diferite: o regret căci vor  veni zile scurte, ploioase, friguroase și pentru că nu mai sunt libertină, mă voi uita mereu la ceas pentru a mă încadra în timp în activitățile mele; îi spun pa căci nu mă voi sufoca cu canicula ei și voi deveni și eu conștientă din nou că nu putem lenevi la nesfârșit, ne cheamă datoria.
 Din Parcul Catedralei


Ultima mea pasiune, nu e glumă, mașinuța aceasta mi-e tare simpatică și mă joc cu ea, adică e jucăria mea




 Alte ipostaze din Parcul Catedralei


2 comentarii:

  1. Frumos sfarsit de vara! Si ''casuta'' ta este mai frumoasa...
    Iti doresc un an scolar fructuos (ca tot veni toamna), lin, domol (imi plac mie adjectivele astea chiar daca nu se prea potrivesc cu substantivul determinat).

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de urari și de aprecieri! Și ție îți doresc un an școlar bun, plin de speranțe financiare și realizări și putere pentru distanța ce trebuie să o suporți!

    RăspundețiȘtergere