Ziarul

miercuri, 13 iulie 2011

Restul excursiei de pe 12 iulie 2011

Am vrut să-l excaladăm, la poale e o mizerie greu de imaginat, boschetari și câini...e vorba de Petricica
Așa că
 ne-am dus prin oraș, Piatra Neamț


 Și am urcat pentru a 3a oară cu telegondola și cu gândul că sus vom păpa mici sus, dar sus nimik, au aalungat pe toți comercianții, proastă idee, tot proastă idee e să vopsești toate cabinele și stadionul cu portocaliu...








Muntele Cozla , cel care a fost ciupit pentru telegondolă

2 comentarii:

  1. Duta, esti o curajoasa! Eu nu ma mai urc a doua oara in telegondola...
    Dar in parcul zoologic n-ai fost?
    Noi am fost in trecere prin Piatra Neamt si ne-a placut. N-am vazut strandul despre care se spune ca are cea mai curata apa din zona Moldovei.
    Nu m-a deranjat deloc culoarea portocalie. Nu cred ca galbenul, albastrul sau rosul s-ar fi potrivit mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. A TREIA oară nu am mai simțit nicio emoție în telegondolă, cred că ține de obișnuință.Soțul mi-a zis k parcul zoologic nu mai are mai nimik de văzut, nici ștrandul nu ne-a interesat. Așa cum ai precizat și tu, orașul e plăcut și merită a fi văzut, chiar și petrecut câteva zile.

    RăspundețiȘtergere