Ziarul

miercuri, 13 iulie 2011

2 ani


Ieri s-au împlinit 2 ani de la nunta noastră.

Am selectat câteva poze cu nașii și cei apropiați.









 
Unii nu au înțeles nici până astăzi de ce am ales să-mi organizez astfel nunta. Dar nu le poți cere oamenilor să înțeleagă dacă nu știu ce înseamnă o nuntă creștină. Doar câteva repere: cununia duminică după Sfânta Liturghie, simplitate, decență, am făcut mai multe poze în biserică căci acolo are loc Taina Cununiei, aceea reprezintă nunta, nu masa supraîncărcată, nu toalete supraluxoase, nu fițe de tot felul. Cred că e bine să ne detașăm de o nuntă păgână. Și încă ceva pentru cârcotașii rochiei mele de mireasă, e albă și simplă și m-a reprezentat, dacă dădeam de 10 ori mai mult la ce-mi folosea? Am ales pălăria în biserică, mi se pare mai decentă decât voalurile de tot felul aruncate pe unde se nimerește. Nu mi-am făcut toaletă separată la cununia civilă pentru că cele 2 cununii au avut loc una după alta și era de prost gust să ma dezbrac și să mă îmbrac imediat așa numai ca să corespund standardelor. Am ales să ne asiste la acest eveniment creștin, nu păgân, un număr foarte restrâns de persoane, nu aveam nevoie de priviri bârfitoare, răutăcioase. Noi ne-am simțit bine pe 12 iulie 2009 pentru că așa am ales să trăim acea zi. A plouat toată ziua din belșug, iar cu banii primiți  (atenție!
 nunta creștină nu e o risipă de bani și pentru că a fost binecuvântată nu am plâns după nuntă că am rămas cu datorii!) am făcut câteva investiții utile.
Să dea bunul Dumnezeu să avem parte de o familie creștină cât mai mult timp în liniște și pace duhovnicească!

3 comentarii:

  1. pace, buna intelegere in casa si belsug iti doresc in continuare (nu stiu daca se cuvine sa mai zic si acum "casa de piatra").:)
    parerea mea e ca nu trebuie sa-ti justifici in fata nimanui alegerile. ati avut nunta exact asa cum v-ati dorit si nu trebuie sa dai explicatii nimanui de ce n-a fost altfel ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa ma semnez mai sus : ilenuca;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia să dau o replică pt cârcotași...
    Mulțumesc, Ilenuco!

    RăspundețiȘtergere