Ziarul

luni, 4 iulie 2011

Musaca

    Musaca în sus, musaca în jos, în sfârșit am încercat și eu, nu mi se pare așa sofisticat, curiozitatea e mare.

 Am pus 1/2 kg de carne de vită, un morcov ras, usturoi pisat, 2 ouă, pătrunjel, mărar, condiment pentru carne, piper, sare.


Am așezat un strat de cartofi feliați subțire, un strat de carne, un alt strat de cartofi. Ardeiul roșu dă și gust bun și aspect plăcut.




 Pentru că nu am avut suc de roșii, am făcut o compoziție cu apă și pastă de tomate. Am așezat folie de staniol pe deasupra și am lăsat-o circa 40-45 minute la cuptor pentru că această compoziție fierbe și se coace mai ușor.



 Am pus deasupra alte 2 ouă și niște lapte. Nu am avut caș, cașcaval, iar roșii am evitat să adaug căci vineri mi s-a stricat repede mâncarea de la ele când am gătit la tavă cartofi cu ciupercuțe și legume.


 A ieșit o musaca bună, ținând cont că am gătit pentru prima dată așa ceva
 Mi-au plăcut cartofii rumeniți ușor deasupra.
 Am pus și ceva ulei, cam puțin, poate trebuia mai mult, dar am evitat să fac mâncarea prăjită. Am văzut rețete de musaca cu ceapă, cu roșii, cu diferite condimente, cu cașcaval. E bine să păstrăm un strop de originalitate în ceea ce facem, chiar și la bucătărie și să adaptăm rețetele după propriul gust și cantități.

 Nu am mâncat demult lapte cu griș, laptele cumpărat de la țărani.


Am făcut și o supă de legume și cartofi pentru cei ce mănâncă la regim.
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu