Ziarul

sâmbătă, 23 iulie 2011

Copiii mei

    Pe drăgălașii mei țin demult să-i prezint, iată că a sosit momentul. Au fost cei mai apropiați prieteni în zilele singurătății, sunt astăzi „mici zâmbete de bucurie” și sper să fie într-o zi prietenii de joacă ai copilului meu.
 Bobiță, un moțochin tare simpatic, o dulceață, l-am primit de la soțul meu în vara când ne-am căsătorit, l-a cumpărat din Kaufland.









 Tigru, l-am primit de la nepoțelul meu la una din aniversări.










 Șumi, e tare simpatic , deși pare ușor trist, i-am pus numele după marele campion de formula 1 pe care l-am admirat pentru calitățile lui, îl am de la nepoțel, mi l-a „donat” odată cu alți moțo pentru că știe cât de mult îmi plac.
 Miki e frățior cu Șumi pentru că e tot din donație ți pentru că mereu stau unul lângă celălalt.
Simpatici, nu?

 Gemenii, i-am primit de la un elev pe când eram la Zmeu.
 Țușca , simpatică, o am de la soțul meu, tot de la începutul căsniciei.
Deși nu e un animăluț, le țin împreună, e primită de la soț, înainte de căsătorie, de Dragobete sau 8 Martie.
 Iepurilă, deși nu e al meu propriu-zis, l-am asimilat lângă celelalte, căci l-am găsit când m-am mutat în casă.







 Delfi, îl am de la soțul meu, tot în vara nunții de la un târg- Hramul orașului, l-a tras la ruletă.
Simpatici, nu?
Ely, îl am de la nepoțel.

 Porto, simpatic, tot de la nepoțel primit la o aniversare.
Real, e de la Real:) l-am luat cu soțul meu făcând niște puncte la cumpărăturile de după nuntă.

Pisu, l-am primit de la soț anul acesta de 8 Martie.

Simpatici, nu?
 Muți, am iubit-o mult înainte de căsătorie, fiind ca un copil fără glas pentru mine, am primit-o de la o elevă când am terminat cu ea clasa a IV-a, are 6 ani.

 Kiț, simatic foc, e cel mai mare din familia copiilor, l-am primit de Crăciun acum 2 ani de la soțul meu.
 Simpatici, nu?
 Suzi doarme și i-am pus și pe ei alături.:)
 Cuminți
Au revenit sus la locul lor

 Unii chiar mândrii
Cocoțații


Fiind mărișori, locul lor e jos

Dacă aveți ocazia să-i vedeți, aștept un vot pentru cel care vă place mai mult, adică îl alegeți pe cel preferat:)

Un comentariu: