Ziarul

sâmbătă, 18 iunie 2011

Un alt colț de rai

Ieri am descoperit un alt colț de rai, Biserica Sfinții Trei Ierarhi din Bacău. Credeam că numai în Iași există biserică cu acest hram.
Pentru că la Catedrală nu s-a mai săvârșit slujba Sfântului Maslu din Postul Mare, mi-era dor de o astfel de trăire și Dumnezeu mi-a scos ieri în cale o colegă de la o școală din comună care mi-a luminat pașii spre această biserică. Sfântul Maslu se săvârșește și aici ca și la Catedrală la ora 17, vinerea.
Am fost impresionată de biserică, de curățenie, și nu în ultimul rând de slujire. Deși rugăciunea e aceeași , slujirea e puțin diferită de la o biserică la alta.





Biserica e amplasată vis-a-vis de Mall, e înconjurată de flori și verdeață, iar interiorul e cald și are ceva aparte, poate când voi putea voi face câteva poze și acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu