Ziarul

joi, 9 iunie 2011

Așa grăiește Domnul slavei

            Așa grăiește Domnul Slavei
             Prin glasul Sfintei Liturghii:
            Deși M-am înălțat la ceruri
             Eu nu vă las,
             Eu nu vă las orfani copii.

                               În fiecare Liturghie
                                Eu Mă cobor din nou la voi
                                Din nou e coasta Mea străpunsă
                                Și-Mi curge sânge
                                 Și-Mi curge Sângele șiroi.
                                                                   

                                                 Mă răstignesc din nou pe cruce,
                                                  În umbra Sfântului Altar
                                                  Primiți-Mi Sângele și Trupul
                                                   Să nu vin iarăși
                                                  Să nu vin iarăși în zadar.

                Eu sunt aici întotdeauna
                 În Sfânt Altar, spre răsărit
                 Bisericile Sfinte-s goale
                 Creștinii Mei,
                 Creștinii Mei s-au rătăcit.

                                   Veniți copii, veniți la Mine
                                     Că vreau cu voi să locuiesc
                                    Să vă împac din nou cu Tatăl
                                     Și de păcat
                                      Și de păcat să vă feresc.


                                                          Și din Potirul Cinei Mele
                                                           Eu vreau cu toții să gustați
                                                            Veniți creștinii Mei la Mine
                                                              Și pacea Mea
                                                               Și pacea Mea să o aflați.


             În fiecare Părticică,
              Pe care - n taină o primiți
              Eu sunt întreg cu toată Slava
              Și-aștept spre Mine
               Și-aștept spre Mine să veniți.
              

                                                         


            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu