Ziarul

marți, 28 iunie 2011

Colecția mea de gentuțe

     Trebuie să recunosc că sunt puține și majoritatea sunt de aruncat căci sunt uzate, dar cum nu sunt bani le țin. Când le-am făcut foto am încercat să nu surprind defectele căpătate de-a lungul timpului.







Am primit-o întâmplător anul trecut de la cineva căreia nu-i plăcea:)


E veche , o port uneori vara când nu mai car după mine de toate, deci o mai folosesc puțin în vacanța mare




Deși e una din cele mai recent cumpărate(2 ani!) pe partea inferioară s-a jupit din păcate și asta s-a întâmplat foarte repede după ce am folosit-o și e de Avon!








Stânga e de la târg (cele lunare din Bacău) de anul trecut. Dreapta are o culoare atât de plăcută dar materialul cedează foarte ușor, cred că de 1-2 ani o am de la un magazin de la Autogară.


Neagra din magazin Pașcani de...4-5 ani, cealată, albastra, e Oriflaime.










Negruța e din Canada



Cine are genți nouțe care stau de prisos prin casă aștept donație:) pentru a mări colecția:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu