Ziarul

sâmbătă, 11 iunie 2011

Trandafirii






























6 comentarii:

  1. Duta, iti vine foarte bine bluza asta!
    Si da, este vremea trandafirilor; am si eu multi acasa, au inflorit frumos, iar vremea asta racoroasa le prieste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Din păcate tânjesc și eu ca toate femeile bugetare după ceva nou și frumos, dar nu îmi permit decât foarte rar...ce vremuri mizere...ne salvează natura cu acești trandafiri minunați. Ce bine că aici nu-i rupe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca tu iti permiti rar , ce sa mai zic eu? Te vad tot timpul cu altceva imbracata asa ca nu-ti mai cere osanda!
    Si geanta aceea verde mi-a placut desi o tii ascunsa; sa-i faci o poza in prim- plan...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am haine vechi de pe timpul când banii mai aveau valoare și câteva cumpărate după nuntă, geanta mi-a dat-o cineva, așa că mă faci să râd dacă consideri că am haine...să vezi colegele mele cum sunt îmbrăcate...voi face o postare cu gentuțele mele dacă tot mi-ai dat ideea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Duta si eu am haine de cand m-am maritat... sant lucruri pe care, desi nu le mai port n-am putut renunta la ele.
    Dupa cate spui despre colegele tale deduc ca nu toti bugetarii o duc asa de rau!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt și colege care o duc mai bine, una dintre ele se duce la mare în Bulgaria săptămâna viitoare

    RăspundețiȘtergere