Ziarul

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Noaptea dintre ani

  În seara aceasta în bisericile noastre se săvârșește o slujbă de mulțumire pentru tot ce ne-a dăruit bunul Dumnezeu în cursul anului 2011. Pe lângă Vecernie, se citește Acatistul de mulțumire „Slavă lui Dumnezeu  pentru toate”. În seara aceasta l-am cumpărat și eu de la Caterală.

Icosul al 6-lea
Ca fulgerul când luminează cămările ospățului și după el par jalnice toate făcliile, așa ai strălucit și Tu sufletul meu, fără de veste, la vremea celor mai mari bucurii ale mele; iar după lumina Ta de fulger , ce palide, întunecate și firave păreau aceste bucurii... Sufletul meu năzuiește spre Tine!
Slavă Ție, culme a celor mai înalte visuri omenești,
Slavă Ție, pentru setea noastră nepotolită după împărtășirea cu Dumnezeu,
Slavă Ție, Celui ce ai aprins un dor mai mare de cele cerești decât de cele pământești,
Slavă Ție, Celui ce faci din noi fii ai luminii înveșmântându-ne cu cele mai gingașe raze ale Tale,
Slavă Ție, Celui ce ai zdrobit puterea duhurilor întunericului, și ai sortit tot răul nimicirii,
Slavă Ție, pentru descoperirile tale,
Slavă Ție, pentru fericirea de a simți și a viețui cu Tine,
Slavă Ție, Dumnezeule, în veci!
     
     Slavă Ție, bunule Dumnezeu pentru anul 2011, pentru că mi-ai și ne-ai dat viață încă un an pentru a putea merge pe drumul mântuirii noastre!
    Slavă Ție, Doamne pentru că ne-ai dat sănătate, ne-ai iertat de păcate, ne-ai dat bucurii, putere în necazuri!
     Slavă Ție, Doamne pentru că în acest an mi-ai dat împliniri, pentru că am văzut cu ochii mei, am auzit cu urechile mele, am simțit în sufletul minunile tale, pentru că atunci când speranța devenea aproape nulă, Tu îi dădeai viață spre Împlinire!
     Slavă Ție Doamne pentru toate și pentru acest blog care în curând va împlini un an, deci el s-a născut în anul 2011!
                   LA MULȚI ANI BINECUVÂNTAȚI!

Un comentariu:

  1. Isus este Domnul. 2012 sa fie un an binecuvantat, cele rele sa se spele iar cele bune sa se adune in inimile noastre. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere