Ziarul

vineri, 23 decembrie 2011

Cel mai emoționant dar

    Anul acesta spre final mi-am făcut mai multe daruri ca de obicei și am primit mai multe daruri, așa cum am mai spus acestea au venit să șteargă visul înăbușit din octombrie.
   Ieri am primit cel mai emoționant dar - am fost sunată de o colegă de la fosta școală că am de luat o sumă de bani de acolo pentru 5 luni , decontul la navetă, un lucru neașteptat, suma este aproximativă cu cea pe care am pierdut-o plătind prima rată la facultate. Poate pare o banalitate ce spun , dar mi-au dat lacrimile de câteva ori ieri știind că acesta este darul divin ca recompensă pentru banii pierduți. Da, Doamne, știu că nu m-ai uitat, știu că nu mi-ai uitat urletul de durere din octombrie, dar pentru că am avut puterea să nu cârtesc , Tu mi-ai adus cel mai emoționant dar de Sărbători și tot Tu m-ai făcut să înțeleg de ce nu am putut urma anul acesta facultatea, pot obține statutul de profesor printr-un atestat de competențe când voi avea 100 de credite și sper că la anul viitor școlar să obțin lucrul acesta, mi-ai creat această oportunitate pentru că dacă voi rămâne însărcinată să nu mai fiu stresată cu facultatea, deci fie mămică, fie facultate, așa cum vei hotărî Tu că este mai bine pentru mine. Îți mulțumesc pentru acest dar, îți mulțumesc că nu mă uiți chiar dacă eu te uit atât de des...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu