Ziarul

marți, 6 decembrie 2011

Etapa a patra a Proiectului educațional religios

     Această etapă a fost dedicată Sfântului Nicolae.

    Am realizat împreună cu elevii următoarele activități:

1.Urmărirea unor materiale atractive în word sau power point pe calculatoarele din clasă;

2.Învățarea cântecelelor: „Sfinte Nicolae” și „Moș Nicolae”;

3. Realizarea „Ghetuței lui Moș Nicolae” la ora de Ed. tehnologică;

4. Realizarea unui desen ca temă în timpul liber.

    Din diversatea materialelor citite împreună cu elevii , am ales să scriu o poezie:

                                              Dorința
                                                        M. Corneluc
La fel ca-n fiecare an ,
M-am pregătit cum se cuvine:
Cuminte sunt și-am în carnet
Doar calificative bune.

Prin cameră am măturat,
Iar ghetele îmi sunt curate
Și-acum aștept nerăbdător,
Gândind la daruri minunate.

Demult aștept această zi,
Iubite Nicolae Sfinte,
Și cred că-mi vei aduce-n dar
Tot ce-mi doresc eu , drag Părinte.
       
      Dincolo de darurile pe care le primim cred că cel mai important este că Sf. Nicolae ne-a adus ploaie, mi-a adus diploma de la București ascultându-mi ruga. Așadar, mai importante decât bucuriile materiale sunt bucuriile duhovnicești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu