Ziarul

marți, 15 noiembrie 2011

Căsuța mea de 5 ore jumătate pe zi

     Știu că sună curios, dar nu am avut niciodată o casă a mea, să știți că atunci când nu există casa ta sufletul suportă un gol imens, nu pentru că vrei ca fiecare lucru să-ți aparțină, ca fiecare colțișor să fie imprimat de personalitatea ta, fiecare zi să fie planificată pentru ați răspândi dragostea în fiecare zonă a casei, ci pentru că fiecare dintre noi are dreptul firesc să-i spună unui loc de pe pământ „acasă”.
     Nu știu dacă voi avea vreodată această împlinire, de aceea încerc să suplinesc aceasta prin căsuța de la școală, acolo unde sunt „copiii  mei” și „clasa noastră”.
     Iată ce am mai realizat noi:

 În primul rând avem perdele!
Eram pe punctul de a strânge bani când am găsit la părinți 7 m de perdea pe care o primisem cu ani în urmă cadou de la sora mea și cum nu am casă să o folosesc am făcut dar mai departe căci „dar din dar se face rai”, nu?


 Avem și roșii în clasă, e adevărat necoapte , dar la vremea asta atrag prin prezență.

 O oră de matematică, lucrăm, folosim și culegerea

































Dăm și un test scurt de 4 minute










 La ora de Ed. tehnologică formăm ateliere și muncim cu spor











 Am folosit și calculatoarele unde am prezentat mai multe tipuri de broscuțe țestoase și o poezie tare drăguță, le-am sugerat elevilor să realizeze țestoasa după modelul preferat, ei au ales varianta mai ușoară și pentru că au lucrat repede le-am sugerat să-i facă broscuței pereche sau chiar familie.



 Portofoliul clasei și portofoliile elevilor

 Panouriile cu lucrările elevilor pe care le schimbăm săptămânal


 Și tot vinerea facem curățenie în clasă, rămân câte 4 elevi

Chipurile vesele ale copiilor
Aici am realizat un ciorchine în prima zi de post

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu