Ziarul

marți, 22 martie 2011

Nicio rază de soare

    Sunt zile din existența noastră când universul nostru se prăbușește, nu pentru că pierdem legătura cu bunul Dumnezeu, nu pentru că ne lăsăm copleșiți de probleme, ci pentru că nu găsim soluția pentru ceea ce ne-am propus să facem.
    După zile de așteptare astăzi am putut face calcule: 30 restrangeri de activitate învățători, 11 posturi titularizabile; 4 restrangeri de activitate educatoare , 31 posturi titularizabile. Situația e pe jud. Bacau.
Eu sunt titulara pe jud Iași și am dublă specializare. Se pare că nu am șanse nici să intru în ședință, căci cei veniți din alt județ, intră ultimii. Iată de ce îmi vine să urlu...Și anul trecut am trăit aceeași dramă, atunci am renunțat să-mi fac dosar căci puteam face o a doua detașare consecutivă, acum nu mai pot nici detașare.
    Aș vrea atât de mult să găsesc o soluție...acum pare imposibil, nicio rază de soare nu vrea să îmi încălzească sufletul...
     Doar o minune mă poate salva din această situație...am nevoie de o minune, minunea mea , născută din imposibil aici pe pământ și din posibil în lumea Prietenilor mei din cer. Încep să caut această minune ca să pot înlocui urletul meu de neputință în împlinire și o nouă rază de soare să-mi invadeze ființa...

2 comentarii:

  1. Duta, cum ai dubla specializare, nu poti opta pentru un post de educatoare? Stiu ca iti place la scoala dar cu timpul o sa faci un transfer mai usor invers(adica de la gradinita la scoala) in cadrul aceluiasi judet.
    Fii increzatoare, Dumnezeu le randuieste pe toate. Nu este asta lucrul cel mai rau care ti se poate intampla...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru incurajare!
    Si bine ai venit pe modestul meu blog!
    Pot participa la ambele sedinte publice daca imi voi depune 2 dosare. Intre timp nr invatatorilor aflati in restrangere s-a marit.
    Multi dintre invatatorii cu dubla specializare, aflati mai ales in restrangere de activitate au trecut si vor trece la educatori. Dar eu nu pot, stiu k pare o nebunie din partea mea ... nu am putut fi niciodata educatoare...cu toate acestea am meditat f serios zilele acestea la acest aspect , multe din colegele actuale mi-au dat acelasi sfat ca si tine, pana pe 1 ( adik de ziua Siminei) voi mai medita ink, apoi voi lua hotararea finala. M-am gandit si la un nou examen de titularizare...

    RăspundețiȘtergere