Ziarul

marți, 8 martie 2011

De 8 Martie





LA MULȚI ANI TUTUROR FEMEILOR!

7 comentarii:

  1. povesteste, bre , cum ai facut sarmalili celea di post!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărmăluțele sunt făcute din: orez, soia fulgi, ceapă,ulei, pastă de tomate,morcov, zarzavat, pătrunjel, sare, delicat de legume și...multă răbdare

    RăspundețiȘtergere
  3. intrebari suplimentare:
    1. orezul il fierbi inainte, sau numai il oparesti?
    2. cum faci cu fulgii de soia? (ii pui la scurs?)
    3.ceapa prajita sau cruda?
    4. daca pui zarzavat (banuiesc ca din cel pus la borcan pe iarna) mai adaugi sare? (al meu e asa de saraaaat!) ...si legume uscate?
    5.de unde sa cumpar rabdare? :P

    hihi, ti-am dat de scris, sa nu ma urechesti!

    p.s. am mincat odata sarmale de post care il loc de soia aveau nuca. muuama, ce bune erau!!(da'n-am incercat niciodata)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărmăluțele cu nucă ca și cele cu ciuperci sunt f bune, dar recunosc nu prea gatesc în acest stil.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. orezul îl undesc , personal cam pe jumatate fiert
    2. pun apă la fiert o cantitate mik și adaug o punguță de soia, o las sa fiarbă cateva minute până ce se absoarbe apa și rămân fulgii pufoși
    3. ceapa , măcar 3-4 cepe mari, o fierb serios, adaug delicat, ulei și pasta de tomate
    4. acum am folosit un zarzavat la borcan , rețeta soacrei cu puțină sare, dar se pot folosi și legume proaspete dacă te ține punga, am ras un morcov uriaș și am tocat pătrunjel proaspăt, sarea o fixăm în funcție de preferințe și zarzavat
    5. răbdarea ți-o faci k să nu mai dai bani pe ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. toate cele descrise mai sus se amestecă la sfârșit și gata e pregătim de învârtit sărmăluțele

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim!
    ei, acum , ca avem detalii, ne putem apuca toate cititoarele tale de facut sarmalute. ...ca sa nu mai inghitim in sec.

    RăspundețiȘtergere