Ziarul

vineri, 11 martie 2011

Colecția mea de eșarfe

    Nu mi-am propus niciodată să fac o colecție de lucruri materiale, aș vrea să fac o colecție de fapte bune , dar nu am atâta credință, și totuși pot să spun că am o colecție de...eșarfe, vreo 15 pe care le folosesc în societate, vreo 20 în total, majoritatea le-am primit ,câteva  de la sora mea, ceva de la foste colege, ultima de la mamele elevilor de 8 Martie.

Pentru că a venit primăvara le-am spălat și le-am pregătit pentru călcat.

Le-am grupat în nuanțe de verde. Analizez ultima poză: cea verde închis e de la sora mea, cea verde deschis e cumpărată de mine cu vreo 5 ani în urmă are modele florale brodate , e una din eșarfele folosite mai des, cea de deasupra nu e folosită pentru că am primit-o acum câteva luni spre toamnă și nu am avut ocazia să o port, e de la soră, e deosebită, lucioasă, o combinație plăcută de culori și modele, cea din dreapta e o nuanță de verde-galben, e una din cele mai vechi, cumpărată de mine.

Nuanțele de albastru: prima primită de la colega Ana acum vreo 2 ani cred k de 8 martie, îmi place și culoarea, și materialul, și că e șifonabilă, strălucește, cea din mijloc e cumpărată de mine, e cea dintâi achiziție cumpărată de mine, am purtat-o mult alături de primul costum de învățătoare un bleu din stofă, am creat senzație atunci, eșarfa se purta cu un inel în nuanțe cu ale eșarfei.

Cele cu motive florale sau geometrice cu mai mult albastru: prima e veche , cumpărată de mine după ce pierdusem una mult mai drăguță în pădure la navetă, am purtat-o la un costum drăguț cu un sacou lung la care am ținut mult, cea din mijloc e din seria primitelor în toamnă, ink nu am purtat-o , ultima e tip batic, e cumpărată din luna de miere.

Cele de deasupra, tot cu motive florale, dar și geometrice sunt primite, sunt folosite la durerile de cap ca protecție.
Cele roz-roșu-mov : prima și a doua de la soră, recente, a treia cumpărată de mine, gen special, are 3-4 ani, ultima e nouă de la elevi de 8 Martie, e mov, se pare k au înțeles că mă îmbrac în lila-mov.
Ultima serie negru cumpărată pentru perioadele de doliu, cea crem primită, ultima specială și ca material, și culoare, strălucitoare. Am mai primit una albă , dar pe care am dăruit-o mai departe deoarece nu se potrivește cu tenul meu. Așa cum e firesc am dăruit și eu câteva eșarfe drăguțe de-a lungul timpului.
3 umerașe pregătite pentru primăvară.
Vouă care vă place cel mai mult?

5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa colectie! Am incercat sa aleg una care imi place mai mult dar nu m-am putut decide, toate sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Doar o prietenă a ales pe mess, cea crem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa ne batem in esarfe?
    Este adevarat ca e vremea lor acum. Daca ma intrebi pe mine, cel mai mult imi place esarfa cu albastrele.
    Am observat ca acest accesoriu este purtat cu aceeasi placere si de barbatii foarte eleganti (vezi Neagu Djuvara, un barbat de care sant pur si simplu indragostita :) ).

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu k iti place sa fii eleganta, as vrea sincer sa ne batem intr-o zi in toate categoriile de imbracaminte si incaltaminte, din pacate vremurile acestea ne determina sa ne multumim cu ce mai avem prin garderobă...Cât despre Neagu Djuvara nu te pârăsc domnului învățător:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Duta, deocamdata sa ramanem la esarfe. Nu este drept sa ma provoci la altfel de ''batalii''; nu atata timp cat nu ne-am ''bate'' de pe pozitii egale ( eu doi copii, tu doi copii, eu la tara, tu la tara, etc). Te-as putea acuza de lipsa de fair play :)
    Ce-i drept, n-am avut niciodata hainele pe care mi le-am dorit. Imbogatirea garderobei a fost mai tot timpul pentru mine o necesitate, nicidecum o placere.

    RăspundețiȘtergere