Ziarul

marți, 6 noiembrie 2012

Botezul Mateei(1)

   Botezul e o Sfântă Taină și când mai este și al copilului tău capătă o dublă semnificație. Am tratat acest eveniment din familia noastră cu maximă seriozitate și mă refer mai ales la desfășurarea din Biserică, căci acolo are loc Sfânta Taină și nu acasă sau la restaurant. 
    Nu am avut timp să scriu deși el a avut loc pe 27 octombrie, știu că pare incredibil , dar un bebe iți ocupă tot timpul. 
    Botezul a avut loc la ora 17.30 la Biserica „Buna Vestire” din Bacău acolo unde a avut loc și Cununia noastră. Înainte de botez au fost câteva peripeții legate de ziua și oră căci nașul copilului este preot și a avut în acea zi de efectuat mai multe servicii religioase , apoi preoții din cartier au fost implicați în alte evenimente religioase și la un moment dat nu avea cine oficia slujba. Eu care mă enervez destul de greu am cam bolborosit pe această temă. Se pare că în general marile evenimente au asemenea momente critice ca să fie un pic de sare și piper în toată desfășurarea și mai ales așteptarea lor.





    Scumpica lui mămica a stat liniștită în mare parte din slujbă dar a și plâns mai pe sfârșit răpită și ea de emoția evenimentului. 

2 comentarii: