Ziarul

miercuri, 14 noiembrie 2012

Două luni

    Iubițica grăsunică împlinește două luni! Acum două luni a apărut o nouă viață ce a fost purtată 9 luni în pântecul meu. Trebuie să mergem la cabinet să vedem cum am evoluat de la o lună la două. Cred că/ colicile sunt pe cale de dispariție, nu mai face crizele alea din primele 6 săptămâni, în schimb ceea ce mă deranjează sunt scaunele ei destul de moi. E destul de alintată, are multe momente de indispoziție, alternează la câteva secunde zâmbetul cu plânsul și gânguritul. Gângurește destul de mult pentru vârsta ei. Ne pregătim de primul vaccin la medicul de familie după cele făcute în spital.
     Sunt multe de spus dar timpul nu-mi permite, în această a 2a lună a avut loc Botezul Mateei , eveniment mult așteptat și pentru că am postări despre aceasta voi puncta doar: fetița mamei e CREȘTINĂ!

 Noi fetele facem nani ziua , noaptea
dorm 5-6 ore fragmentat, dar e un pas uriaș față de prima lună, 3-4 ore




      Și mami după 2 luni de la cezariană, îmi vin blugii pe care i-am purtat pe sarcină lunile 3-6, mai am de dat jos la nivelul burticii și sper să o fac până în primăvară căci vreau să-mi recuperez majoritatea hainelor ce șomează acum.




LA MULȚI ANI ȘI MULTE LUNI SCUMPA MEA FETIȚĂ!

2 comentarii:

  1. Doamne ce a crescut minunatia! Alearga timpu asta! O mamica superba cu un bebe absolut minunat! N-am mai reusit sa intru dar abia astept sa ne auzim! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca prima luna de viata e cea mai lunga, dupa aceea timpul parca intra in normal...pupici

    RăspundețiȘtergere