Ziarul

joi, 23 februarie 2012

Zile de naștere între Dragobete

    Noi doi suntem născuți înainte cu o zi , respectiv după o zi, de Dragobete. Cum anul acesta trec printr-o etapă specială , nu prea sunt înzestrată cu multă energie, bună dispoziție și inspirație , voi lăsa imaginile și rugăciunea să vorbească.
    La mulți ani , domnul meu!



   Rugăciunea soților unul pentru altul

    Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, cel ce ne-ai învățat ca totdeauna să ne rugăm unul pentru altul, căci așa vom împlini legea Ta și ne vom arăta vrednici de mila Ta, caută cu îndurare și păzește de vrăjmașii văzuți și nevăzuți pe soțul meu(soția mea), pe care mi l-ai dăruit (mi-ai dăruit-o) a petrece împreună până la moarte. Dăruiește-i sănătate și deplină înțelepciune, ca să-și poată îndeplini datoriile după voia și poruncile Tale. Ferește-l (o) de ispitele pe care n-ar fi în stare să le poarte. Întărește-l (o) în dreaptă credință și în dragoste desăvârșită, ca să lucrăm împreună faptele bune și să ne tocmim viața după sfintele Tale așezări și porunci. Că a Ta este stăpânirea și puterea în veci. Amin.

6 comentarii:

  1. La multi ani amandurora! Sa fiti sanatosi, fericiti si cu visele implinite caci meritati din plin! >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim pentru gândurile tale frumoase!
    Așteptăm poze cu Teo!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani fericiti si sanatosi impreuna.Sa va bucurati de tot ce este bun si frumos.Pup!

    RăspundețiȘtergere