Ziarul

miercuri, 15 februarie 2012

Mă amăgesc cu mancare

      A trecut o cincime de sarcină, în săptămâna a 9-a am mers luni la școală, iar marți și miercuri am stat acasă din cauza zăpezii. Altă dată mi-ar fi părut rău căci se recuperează greu materia, mai ales k persoana care mi-a ținut concediu nu mi-a făcut materia, ci a lucrat după ureche, dar de data aceasta orice zi de stat acasă înseamnă odihnă pentru perioada aceasta fără multă energie.
      Mă simt mai bine ca în săptămânile 5-7, mai am încă de suportat simtome, când cred k au trecut, mă ia din nou câte o rafală. Acum suport mai bine mirosurile și gătesc fără prea mari probleme. Gătesc simplu, evit condimente, euri.

 Săptămâna trecută am făcut pârjoluțele de post cu sos și castraveți în oțet. Pârjoluțele mi-au priit căci le-am mâncat fără probleme în orice moment al zilei.
 Mă amăgesc în continuare cu mâncarea, nu pot înghiți oricum lactate, am consumat sana cu mămăligă caldă și caș cu mămăligă, această ultimă combinație a mers de mai multe ori fără probleme.

Astăzi mi-am făcut compot de cireșe, aș fi vrut de vișine dar nu mai am în congelator.
Șnițele din piept de pui nu au mers așa bine.

 Încerc să strecor crudități.


 Pilaful e cu piept de pui.
Și șnițele din soia.



Mănânc fructe , nu în cantități mari ink, strugurii italieni ușor acrișori nu mi-au făcut bine, consum pere, mere acre și portocale.  Am început să mănânc și dulciuri , dar înk în cantități mici. Am pofte în continuare ceea ce nu mă caracterizează ca om, dar acum trebuie să accept k sunt graviduță. Oamenii încearcă să evite să-mi vorbească de mâncare, dar sunt unii care gafează spectaculos, căci sunt mâncăruri pe care nu le găsești oricând în comerț. De exemplu aș mai mânca harbuz murat dar nu am de unde să cumpăr.

3 comentarii:

  1. harbuz murat iti pot trimite eu, zi-mi cind poate veni cineva la autogara(massaro)sa ridice pachetul.:)

    p.s. sint sigura ca n-ai vrut sa zici nimic de rau de persoana care a fost draguta si ti-a tinut orele cit ai fost in concediu, chiar daca n-a facut-o chiar asa bine ca tine. Ori e ceva in exprimare, ori am inteles eu gresit. :)

    Sanatate tie si lui Matei. (da un semn cind ai timp, ti-am scris si pe mess, nu am nr tau in telefonul nou)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru oferta de harbuz! Dar sunt pe punctul de a găsi în Bacău.
      Persoana care mi-a ținut orele e o doamnă care nu știe să umble cu calculatorul, așa că stai liniștită nu va citi nimik. Nu am zis chiar ceva de rău, dar nu pot să ignor cum fac unii treaba la catedră. A făcut treaba numai pentru bani și m-a lăsat cu multă materie de recuperat...
      Mulțumesc pentru urări! Ție cum îți sună Matei? :)
      P.S. Ți-am lăsat mesaj cu nr de tel și actuala adresă pe vechiul mess. Nu am primit acolo niciun mesaj.

      Ștergere
    2. Matei e un nume f frumos. Pe mess iti scrisesem doar sa dai un semn de viata cind ai timp. :)

      ilenuca

      Ștergere