Ziarul

sâmbătă, 4 februarie 2012

Suferință de graviduță

    Nu vreau să mă plâng mereu pentru a fi înțeleasă k un om nerecunoscător pentru minunea ce a prins viață în mine, dar nu pot să nu îmi descarc suferință și să spun k mi-e greu, zilele acestea sunt un coșmar, nici nu știu ce să mai fac să le pot depăși cu bine. Astăzi am stat în pat până la 15 mai mult dormind, fiind foarte moale. Mi-e greață nonstop aproape  și mereu îmi vine să vomit, uneori chiar se întâmplă.
    Când nu mai pot suporta plang ca să-mi descarc energia negativă, adică fără exagerare am momente când ajung la limita suportabilității.
 Ieri am stat ceva timp la bucătărie
Mi-a priit salata de fructe
Conopida fiartă cu suc de roșii a mers greluț, a fost impulsionată de murături.

 Sărățelele le mânânc când mă apucă starea aia de leșin .
Am ieșit un pik afară, nu mai este ger și zăpada r din belșug

 O iarnă târzie










Voi ce-L iubiți pe Domnul, rugați-vă și pentru mine, să pot trece peste aceste zile grele. Refuz să mă gândesc că va ține câteva luni.

9 comentarii:

  1. Trebuie sa gandesti pozitiv,si vei reusi sa treci peste toate aceste neplaceri.Atunci cand iti vei tine minunea un brate,ai sa uiti de toate.Pup si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Te pup și eu
    Cred k ai înțeles că deși îți admir blogul , în perioada aceasta mi-e f greu să pot vedea mâncare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Duta, in primele luni greturile sant normale; trec cu ceai de busuioc sau de menta (asta daca nu ai probleme cu constipatia). De fapt este de ajuns si o simpla infuzie.
    Nu uita de vitaminele pentru sarcina, iar daca-ti recomanda dr. calciu, ia-l negresit! Bune sant si lamaile in aceasta perioada- iti taie greata si te intaresc!!!
    Sa-ti fie bine! Fereste-te de frig!

    PS:ti-am scris din amintiri! Imi aduc aminte ca am fentat o gripa cu mult ceai de busuioc(6-7 cani intr-o zi)cand eram insarcinata cu Dudu...trebuie doar sa icepi sa bei ceaiul cand simti primele semne ale bolii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi aduc aminte de sarcinile tale, eram elevă la Lungani la prima, aveai o burtică mare și cred k ai fost atunci educatoare pt prima dată. Știu că veneai la careu când erai de serviciu pe școală și erai tare mândră.:)
    La a doua sarcină îmi aduc aminte că ne vedeam la englezi și a fost în anul următor după nașterea nepoțelului meu.
    Am tot citit și am tot vorbit despre tipuri de sarcini , de exemplu sormea nu a avut grețuri deloc, alte persoane le-au avut toată sarcina. Depinde de diferiți factori ce și cum se întâmplă.
    Mulțumesc pt sfaturi! Am folosit și eu lămâia cu apă plată vreo săptămâna până ce am vomat-o, de fapt așa se întâmplă cu fiecare aliment după ce-l elimin nu mai pot să-l mănânc. Ca vitamine iau o vitamina c pe zi și un elevit, calciu voi lua regulat pt k aici problema e veche, să văd ce spun și analizele.
    Cât despre simtomele astea bestiale , îmi vine să mă dau cu capul de pereți cum se manifestă acum, la început au fost mai moderate, sper să nu mă țină prea mult căci mă lasă și nervii și puterile, dorm toată ziua ca un bebe ca să nu le mai simt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam de elevit si am citit acum un pic pe forumuri; unele spun ca s-au ingrasat si au nascut copii de 4 kile( ceea ce pentru tine ar fi f bine), altele spun ca le-a reglat calciul pe care-l aveau foarte mic. Asa ca e bine sa iei, ca nici tie nu-ti strica cateva kilograme in plus! Am inteles ca are si acid folic, care se recomanda in sarcina pt evitarea malformatiilor...
    Important este sa nu iei vit C si lamaie pe stomacul gol; sant amandoua acide!
    Stiu ca pentru greturi mai era buna vit b6, dar nu stiu daca se ia in sarcina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Elevitul e special pt graviduțe și conține vitaminele necesare pt corp mai ales în ac perioadă. Partea bună e k e testat și nu are efecte negative, chiar dacă mai îngrașă uneori. Conține și beuri, inclusiv b6. Sunt și eu curioasă cum va fi cu calciu care e în cantitate mik în pastiluță comparativ cu necesitatea mea. Vom vedea. Noapte bună și o săptămână ușoară!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai, ce frumoooooosssss! perioada de gravidie e superba. Stiu ca nu pare acum dar curand greturile vor disparea, bebe va da din picioruse si iti vei aminti cu drag de tot:))))). Eu stiam de ceaiul cu ghimbir ca ia din greata. N-am prea avut probleme cu greturile so mai multe nu-ti poti furniza ca sfaturi. Incearca sa razi o radacina de ghimbir si sa-l faci ceai. Si daca ai probleme cu constipatia, pune niste tarate de grau intr-un iaurt si papa-l asa. Dar asta va fi pentru mai tarziu. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Apropo daca simti nevoia sa schimbi niste sfaturi si impresii cu mai multe mame, inscrie-te pe grupul http://www.facebook.com/groups/mamebune/. Fac si eu parte din el, e super-cool, oricand cineva e acolo sa dea un sfat. Citeste conditiile inainte si vino si tu.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc mult pentru sfaturi și pentru recomandare! Pupici pentru băieței :)

    RăspundețiȘtergere