Ziarul

vineri, 2 martie 2012

Calendaristic a venit primăvara...

    Nu mă mai pasionează blogăreala, de fapt nicio veche pasiune nu mă mai încântă, poate e firesc căci am aflat că unele femei nici nu mai deschid calcul pe anumite perioade de sarcină...
   E primăvară, deși iarna venită târziu, târziu vrea să plece.
   Cel mai important eveniment al săptămânii a fost trauma pe care am traversat-o și care a lăsat sechele: m-am deplasat la școală dimineața cu o tărăboanță de mașină care m-a zguduit tot drumul și care mi-a făcut mult rău...e greu de imaginat ceea ce s-a întâmplat ...de luni trebuie să găsesc altă soluție pentru a mă deplasa la școală. Miercuri dimineață nu am putut să intru în acea mașină și m-am întors acasă, iar vineri a fost zi de cerc și am scăpat de coșmar.
    Voi posta doar câteva aspecte pe care le-am surprins când am mai avut chef să mai deschid apartul foto.
 Pește a la Florin, mămăligă a la Magda :)


 Un semn de primăvară
 De ziua mea mi-am cumpărat dulciurile, iar puiul l-a făcut Florin tot atunci.


 Orezul acesta cu spanac s-a mâncat fuguța.
 Și salata de vinete a fost păpată repede, turtițele făcute miercuri au fost fotografiate când mi-a venit acasă aparatul, adik spre seară, de aceea alături de orez și salată au fost surprinse spre final.

 Acestea sunt turtițele de vineri:) și o ultimă clătită de joi:)


 Sărbușca aceasta e o minunăție combinată și cu ceapă


 Și un dar de la soț...










Nu am mai vomat de duminică, iar în ultimele 2 zile grețurile au fost subțirele, cred că acesta e cel mai important dar primit de la primăvară...SPER să mă țină tot așa.
Vă doresc un post ușor, să vă fie binecuvântată postirea de orice natură ar fi, dacă nu deplină. Eu nu am reușit decât o singură categorie de post și să mă iertați că am postat și mâncăruri de dulce. Când postiți să vă rugați și pentru mine păcătoasa.
Vă doresc o primăvară luminată, cu multă sănătate, cu dragoste și speranță. Vă pup și vă îmbrățișez!

2 comentarii:

  1. Incet,incet ai sa te simti mai bine draga mea.O primavara frumoasa iti doresc.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc că nu m-ai uitat și că ai gânduri frunoase și pentru mine!

    RăspundețiȘtergere