Ziarul

joi, 22 septembrie 2011

De prin bucătărie adunate

      E toamnă. Cred că nu conștientizăm cu adevărat că suntem în acest anotimp pentru că în cursul zilelor e cald de vară. Sincer, incă nu am vorbit cu elevii mei despre acest anotimp, aștept probabil să se mai răcească, deși mâine vom lucra la lucrul manual un tablou de toamnă.
Prin bucătărie dau tot mai rar să gătesc, totuși voi posta câteva foto , majoritatea bunătăților gătite de alții.
Cel mai bun pește pane cu cartofi prăjiți și usturoi gătit de soțul meu
Răciturile stau la răcoare să se prindă , sunt de cocoș.




Piure cu ficăței gătit soțul (el are urnătoarea tehnică a ficățelului: pune apă și ceva ulei în tigaie cu sare și condiment , se fierbe și la sfârșit rămâne uleiul care prăjește ficatul - mă întrebam și eu dc nu mai este tare ficățelul...) Salata făcută de mine


Cartofi la abur și conopidă pane - soțul
Compotul de mere- eu

Pastele gătite astăzi de soț sunt surprinzător de bune , cu ceapă , roșii, salam, morcov, ciupercuțe și un sos de pizza, de data aceasta sosul a fost potrivit pe gustul meu, nici dulce-dulce, nici condimentat

Cele mai bune tocănițe de legume gătite de socrul meu, el pune ceapa, orez, multe roșii și ceva ardei copți

 Cel mai bun desert, gătit de mine, paste cu brânză  - caș la cuptor, e o minunăție, am mâncat prima dată gătite de soacra mea , mneam, mneam,mneam






Cel mai bun desert gătit de soț, el deține tehnica aruncării în aer a clătitei, eu doar le umplu, nu lipsește esența de rom. Le-am umplut cu dulceață de vișine și cireșe.
Mi s-a făcut din nou poftă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu