Ziarul

marți, 20 septembrie 2011

De-ale mele

       A început școala. Încerc să mă acomodez cu programul. Dar mai nou e problema cu o alergie. Nu mi-am dat seama sa fi făcut până acum vreo alergie, deși nu e exclus, însă acum am simtome căci de ieri în mașina cu care fac naveta a apărut un parfum pulverizator, un coșmar , ieri mi-a fost destul de rău, mă sufocam, astazi mi-am făcut aer cu evantaiul , nu aș rezista altfel. Mă întreb cum rezistă ceilalți , nu am văzut pe cineva să schițeze vreun gest...să fiu eu, tot eu, așa anormală? Ieri am stat o oră în cancelarie și am inhalat „deosebitul” fum de țigară al colegei care lucrează de-o viață acolo, i se pare că asta îi dă acordul de a fuma în cancelarie, singura fumătoare de atfel.
Din fericire printre copii mă simt bine, mă simt ca acasă.  Asta mă face să uit de aspectele negative. Sper să-mi treacă alergia, să pot suporta excelentul parfum din microbuz.
Astăzi am dat prima probă inițială la științe și am obținut și 5 F.b., itemii i-am ales eu, alții decât cei dictați de la minister.
Doamne, te rog dă-mi sănătate și putere pentru a depăși ce este greu. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu