Ziarul

luni, 23 aprilie 2012

Sf. M. Mc. Gheorghe - purtător de biruință

 
 Sfântul Mare Mucenic Gheorghe este un sfânt drag sufletului meu care m-a făcut purtătoare de biruință pe plan profesional în anii trecuți, în obținerea gradului 1 și a pretransferului.
Anul acesta rugăciunile mele se îndreaptă către viața de familie, spre obținerea unor împliniri legate de soțul meu, de o casă a noastră și de bebeul care se dezvoltă în burtica mea.
Te rog, Sfinte drag, să ai grijă de noi, să ne ocrotești și să ne aperi și să fii mijlocitorul rugii mele fierbinți. Fă-mă, te rog, din nou, purtătoare de biruință și ajută-mă spre obținerea acestor împliniri.

4 comentarii:

  1. Sfantul Gheorghe sa va implineasca dorintele si sa va ocroteasca la tot pasul ! Sarcina usoara in continuare ! Maicuta Domnului sa va ocroteasca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Cristina! Doamne ajută și pentru tine!

    RăspundețiȘtergere