Ziarul

sâmbătă, 21 aprilie 2012

În Săptămâna Luminată

   Astăzi e ultima zi din Săptămâna Luminată. M-am gândit să scriu versurile dragi, specifice acestei perioade din „Îngerul a strigat”.
Îngerul a strigat către cea plină de daruri:
„Curată Fecioară, bucură-te!
Și iarăși zic, bucură-te!
Că Fiul tău a înviat a treia zi din mormânt”.

Luminează-te, luminează-te, noule Ierusalime
Că Slava Domnului peste tine a răsărit!
Saltă acum și te bucură Sioane,
Iară tu, curată Născătoare de Dumnezeu
Veselește-te întru Învierea Celui născut al tău.”

   Sunt la regim de câteva zile, nu mă simt bine deloc, afecțiunile mele cronice își spun cuvântul în acest sezon, mă dor intestinele, colonul, fierea, oasele bazinului de abia ma mișc. Începusem să mânânc bine după simtomele sarcinii, dar acum mă rezum la mai puțin, la salate, cereale, fierturi.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu