Ziarul

vineri, 16 martie 2012

„Matei e băiat!”

    Așa cum și-a dorit mult mămicuța lui, Matei a vrut să fie categoric în exprimare odată cu săptămâna a 12-a, așa cum teoretic se poate, și ne-a spus că e băiețel.
    Nu sunt dispusă acum să scriu despre problemele pe care le-am avut în ultimul timp, doar că Matei îmi dă puterea să merg mai departe și speranța că într-o zi rugăciunile mele se vor împlini de dragul lui. Încă din burtică el face diferența dintre bine și rău și simte pe cine merită să iubească și de cine să se ferească.
   Matty e dezvoltat normal pentru vârsta lui și mă rog să fie totul bine până se va naște. El trebuie să fie un copil vesel și să devină un adult puternic de dragul mamei lui, să-i invadeze inima de bucurie.
            Mamei
 „De dragul tău, pământul,
  De ghiocei e plin
  Și vin cocori din zare,
  Și cerul e senin.

 R: Învață-mă ce-i bine,
 Ferește-mă de rău,
 Iar eu voi crește vrednic
 Și bun de dragul tău.

Și-ntâiul fir de iarbă
A răsărit în prag,
Și-nmugurește pomul
Să-ți fie ție drag.

R:

6 comentarii:

  1. Sa dea Domnul bine pentru copii Lui. Ma bucur sa aud ca sunteti sanatosi si ca va bucurati de primavara!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim și o primăvară frumoasă și vouă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptam de mult o insemnare frumoasa. Sa creasca sanatos si norocos Matei, sa vina usor pe lume si sa va aduca multa multa bucurie in suflete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Carmen! Multă sănătate și urări de bine vă dorim și vouă și așteptăm poze de la botez!

      Ștergere
  4. daca Domnul mi-ar da si mie bucuria de a fi mama, tot Matei l-ar chema, iar pe fetita Maria! Sa vina usor si sanatos! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc frumos, Ana! Scuze pentru întârziere , am lipsit de pe net. Frumoase nume și religioase. Matei a venit târziu în viața mea , tot ca rod al rugăciunii k la Elisabeta și Zaharia și tot cu promisiunea k îl voi închina Domnului. Îți doresc din tot sufletul să devii mamă și să te bucurii de copilul/copiii cu aceste nume alese de tine!
    Ar fi frumos să se nască pe 8 septembrie, dak nu voi alege 14 septembrie ziua cezarienei. :)

    RăspundețiȘtergere