Ziarul

joi, 22 martie 2012

Rugăciune către Născătoarea de Dumnezeu

    Împărăteasa mea preabună și nădejdea mea , Născătoare de Dumnezeu, primitoarea străinilor și ajutătoarea săracilor , bucuria celor mâhniți, acoperitoarea necăjiților , vezi-mi nevoia , vezi-mi necazul; ajută-mă ca pe un neputincios , hrănește-mă ca pe un străin. Necazul meu îl știi: dezleagă-l precum vrei , că nu am alt ajutor în afară de tine, Maica lui Dumnezeu, ca să mă păzești și să mă acoperiîn vecii vecilor. Amin
   Draga mea Măicuță, roagă-te fiului Tău să mă ajute să trec cu bine peste necazul meu, să-l ocrotească pe Matei, să ne ajute să împlinim rugăciunile noastre! Te roooog alină-mi suferința și ajută-mă! Am citit despre minunile tale și ale sfinților, cred în voi și cred în Lumină, de aceea pe calea mântuirii ajutați-mă să am o viață nouă pentru Matei!
    O , Măicuță sfântă                                           
    Te rugăm fierbinte  
    Să ne-asculți de-a pururi
    Marea rugăminte.                                             Nu lăsa Măicuță,
                                                                             Să pierim pe cale
                                                                             Că noi suntem fii
                                                                             Lacrămilor tale.
                                                                             Maică, vino, iară
                                                                             Nu lăsa să piară
                                                                             Țara și poporul,
                                                                             Turma și păstorul



  Când erai sub cruce
Maică îndurerată
Te-am primit drept mamă
Noi și lumea toată.

Călători pe marea
Veșnic îndurerată
Noi ne-am pus în tine
Și nădejdea toată.

Fă să-ți pară zilnic
La   pioasa-s  poartă
Câte vreme în lume
Banul  ne mai poartă.

Printre nori și ceață
Cât vor ține zarea
Vino, tu, Măicuță
Să ne arăți cărarea.

2 comentarii:

  1. Duta, ma rog si eu alaturi de tine...Oricare ar fi motivul supararilor tale, iti doresc sa se implineasca cat mai repede ruga ta!
    Imi place mult numele baietelului tau; tu nici nu visezi acum cata implinire si cat sens da vietii un copil.
    Poate nu crezi, dar pot fi o buna prietena; daca pot ajuta cu ceva...
    Eu n-am stiut sa ma rog asa de frumos niciodata. In schimb, nu uit sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru micile minuni pe care le face cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos pentru compasiune și pentru cuvintele calde!
    Așa este, copiii dau sens vieții, te fac mai puternic chiar și în cele mai grele încercări.
    Da, mă poți ajuta f mult Camelia, și tu, și toți cei care vor să facă ceva pentru mine: să vă rugați la fel de cald ca și mesajul de mai sus! Cred mult în puterea rugăciunii și ea se va împlini mai ușor dacă este rostită de mai mulți oameni!Amin

    RăspundețiȘtergere