Ziarul

joi, 26 mai 2011

STEAUA, iubirea roș-albastră

Da, Steaua, e iubirea mea roș-albastră dintotdeauna. Am susținut-o mereu cu și fără Becali, pe care îl consider un personaj simpatic de altfel, atunci când a terminat campionatul pe locul 6 sau anul acesta pe 5, atunci când nu a câștigat nimic și atunci când a câșticat campionatul sau a mers departe în cupele europene.
Aceste sentimente sunt susținute mereu, nu sunt condiționate de prezența sau absența unei persoane la Steaua , sufăr când Steaua pierde, mă bucur și simt satisfacția victoriei când câștigă.
Acum în 2011 Steaua a câștigat Cupa României după ce a avut 6 antrenori și o echipă de jucători modestă.
HAI STEAUA!
Am dreptul să spun ca orice suporter al său (nu din cei care se bat și înjură pe stadioane, ci de oameni care trăiesc cu sufletul alături de această echipă ) că STEAUA e a mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu